Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouw fotokes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Trouw fotokes

Hallo,

In de zomer ga ik de trouw foto´s van een neef van mij maken.
    Het is de eerste keer dak zo iets mag doen, ik vind dit zeker een uitdaging.
    Heeft er hier al iemand zoiets gedaan?
    Alle tips zijn welkom?

Groetjes Robke

@RObke, ik heb even een test gedaan met de "search-knop"(wel juist en goed instellen) en heb over uw onderwerp diverse topics "gevonden" en waar je wel even zoet mee bent

Comment

dit is een van de recente onderwerpen ivm met uw vraag waar je al even zoet mee kan zijn .. maar zoals reeds aangehaald .. via search zal je massa's onderwerpen vinden

http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=44594&SearchTerms=,trouw

edit: jammer dat de site down is, maar jaco had een heel mooi voorbeeldalbum "31.10.2002 - Jaco did a Nikon D100 "WWF" album - a Wedding Without a Flash" ... (BD crew albums)"

Comment

edit: jammer dat de site down is, maar jaco had een heel mooi voorbeeldalbum "31.10.2002 - Jaco did a Nikon D100 "WWF" album - a Wedding Without a Flash" ... (BD crew albums)"
        jaco's album:
        Mvg,
        Eric
        Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

Comment

ik heb vorige week een trouw getrokken van een goeie vriend, waar je moet op letten :
          + maak ongeposeerde foto's
          + laat ze niet te veel in de lens kijken
          + durf eens een portret te maken met tegenlicht, wel met flits ( zo komen de haren mooi uit )
          + probeer er bij te zijn als de bruid zich klaar maakt ( in de spiegel, wanneer ze het kleed aan doet )
          + zet uw toestel op auto zodat je niet moet zoeken om iets in te stellen want dan verlies je veel goede foto's, ook komt het over alsof je een prutser bent ( het koppel staat te wachten en jij bent aan het frutten )

WAAR JE ZEKER MOET OP LETTEN

Voldoende kaartjes
          voldoende baterijen
          en zorg ZEKER voor een 2e fototoestel ( ga er desnoods een huren )
          en wissel zoveel mogelijk af van toestel ( om de 2a3 foto's )

dan kon je niet tegen zoals ik :
          enkele dagen geleden een trouw getrokken van een vriend
          mijn eerste kaartje was vol geschoten met foto's van de bruid thuis en wanneer de man haar kwam halen met de koets,
          daarna nog enkele keren een foto getrokken onderweg
          Het 2e kaartje volgeschoten in het gemeentehuis
          en het 3e kaartje volgeschoten op de terugweg en bij aankomst thuis.
          met het 4e kaartje in de namiddag eens naar een park geweest

dan kwam ik thuis en wat bleek; toen ik het 2e kaartje in mijn reader stak vertelde mijn pc mij dat het kaartje niet was geformateerd en of ik het nu wilde formateren
          ( onmiddelijk grote paniek ) het kaartje er terug uit en er terug in,
          terug het zelfde niet geformateerd

na een poging op een andere pc, juist hetzelfde !!!( het zweet liep mijn rug omhoog )

uiteindelijk heb ik dan de foto's kunnen herstellen met een recovery prog.

maar in het slechtste geval kweet niet hoor maar ik mag er niet van dromen

dus sindsdien ben ik het vertrouwen in die kaartjes wel goed kwijt !!!
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

maar in het slechtste geval kweet niet hoor maar ik mag er niet van dromen

dus sindsdien ben ik het vertrouwen in die kaartjes wel goed kwijt !!!
            idd, ik zit nu in dat geval : http://forum.belgiumdigital.com/topi...TOPIC_ID=47353
            dus tot nu toe, nog geen oplossing

Comment

Working...
            X