Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluitertijd van 3 jaar!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sluitertijd van 3 jaar!

'Jan met de Pet' of 'Jan met de Hoet'?
    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Eigenlijk is de methode niet relevant, het resultaat telt.

"Ik heb een foto gemaakt met mijn grote teen (links, dan nog), met een camera uit de Oud-Griekse tijd (helemaal in marmer, zelfs de sensor), ondersteboven vliegend onder de voor de gelegenheid met gipskarton bezette plafonds van de Sixtijnse Kapel, na twee pintjes gedronken te hebben met een paar kardinalen van de Curie"

Waaauw! Mogen we eens kijken?

Een wit vlak (overbelicht gipskarton)

Baaaaaah!

Ik kan dit ook, en heb daar niks voor nodig (behalve een witte muur en een compactje van 60 euro), maar mijn even fenomenaal resultaat komt niet in een museum.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk 2
      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

Comment

Ik heb veeeel, veeeeeeeel, oneindig veel meer respect voor wat een David Doubilet voor elkaar weet te krijgen.

Comment

Ik vind dat het machtige beelden zijn
          Ieder z'n smaak, toch?
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

exposure 3 jaar tot daar aan toe, maar in dit beeld zitten geen 3 jaar samengestapeld vermits het ene licht het andere zal overschrijven toch? dit betekend dat het eerste licht dat hierop inviel niets maar dan ook niets weergeeft. Zelfde principe als¨ioniserende straling, je hebt er veel nodig om tot een beeld te komen, heb je te weinig dan stapelt het signaal zich niet op, idem dito hier, dus de eerste jaar telt volgens mij niet eens veel mee in dit beeld. al bij al wel leuk om zoiets te proberen daar heb ik geen kritiek op, maar ik heb zoveel geduld ook niet. De onscherpte zal gewoon komen door de aarde die draait en de platen die botsen zonder dat wij daar echt iets van voelen. Geef mij maar een time lapse video dan hoor, zie je veel meer op

en zoals thierrym zegt, ieder zijn smaak het is allesinds niet mijn smaak. Voor anderen wel en daar maak ik me nu eens niet druk om.
            UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Working...
            X