Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
je kan er altijd wat van opsteken, voor elke sporttak.
dank u voor de link ik zeer interessant. ik begin er meer van te snappen van de technische dingen dan. want zoals die kerel zelf ook zegt. Als je de sport kent los je ook al heel veel op.
Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB
ik ben net bij een plaatselijke foto winkel geweest en die rade mij ook de nikon d7000 aan met een 18-200mm lens aan (omdat ge dan zelden van lens moet veranderen om dat je met deze zowat alles kunt.) graag jullie mening
Canon EOS 70D | Canon EF 50mm f/1.8 STM | Canon EF 70-200mm f/2.8L USM | Sigma 17-50mm F2.8 EX DC OS HSM | Manfrotto 055XDB
bedankt voor de reactie, nu weet ik tenminste iets wat zou je dan aanraden? die hier boven vermeld zijn?
een standaard zoals een 17-50 2.8 verkrijgbaar in verschillende merken . dikke kwaliteit geen super zoom , die is nooit lichtsterk en nooit goed van kwaliteit.
Je vraagt raad bij een voorstel van een winkel , krijgt direct de raad om géén superzoom te kopen van verschillende mensen en je koopt dan een superzoom met een nog groter bereik
en lagere lichtsterkte .
Een lens dus waarmee je bij betrokken weer in de problemen komt en van een merk dat alhoewel enkele goede lenzen maakt ook zeker een mindere reputatie heeft over haar AF.
En al zeker een lens die je niet professioneel gaat gebruiken wegens haar tekortkomingen
Comment