Trouwshoots het blijft spannend, heb er al wel het een en ander overgelezen, vooral niet doen als amateur. etc. Toch ga ik het proberen voor vrienden van me. Ze wilde in eerste instantie geen fotograaf. Toen kwamen ze erachter dat ik met mijn studie en een leuke camera toch wel een leuke oplossing was. Ze uitgelegd, dat ze niet alles van mij mogen verwachten. Bewerken van de foto's ben ik wel erg goed in, (dus altijd nog iets van te maken). Maar toch wil ik graag wat moois leveren.
Hier heb ik al aan gedacht (en dit heb ik in huis):
- 2 accu's
- 2 lenzen (Tamron 55-200 1:4-5.6 / Canon 18-55 0.28/0.9)
- Flits Speedlite 430 EX II
- Genoeg geheugen voor RAW foto's
- Canon 400d (body)
- iemand die me kan helpen, die constant bij me staat/is.
Ik ben erbij vanaf dat zij zich gaat opmaken/aan kleden, trouwlocatie, op locatie shootje, en de feest foto's.
Nu heb ik nog eigenlijk geen idee hoe ik dit precies ga aanpakken. Het is pas 3 aug. dus ik ben ook nog een proof-shoot op locatie van plan.
Heb je goede tips, instellingen of iets waarmee je me zou kunnen helpen hoor ik het erg graag.
Voornamelijk wanneer welke lens, (binnen/buiten) en welke instellingen zodat ik niet gek veel fouten kan maken. Ben me er erg van bewust dat deze dag maar 1x in hun leven voor zal komen .
Hier heb ik al aan gedacht (en dit heb ik in huis):
- 2 accu's
- 2 lenzen (Tamron 55-200 1:4-5.6 / Canon 18-55 0.28/0.9)
- Flits Speedlite 430 EX II
- Genoeg geheugen voor RAW foto's
- Canon 400d (body)
- iemand die me kan helpen, die constant bij me staat/is.
Ik ben erbij vanaf dat zij zich gaat opmaken/aan kleden, trouwlocatie, op locatie shootje, en de feest foto's.
Nu heb ik nog eigenlijk geen idee hoe ik dit precies ga aanpakken. Het is pas 3 aug. dus ik ben ook nog een proof-shoot op locatie van plan.
Heb je goede tips, instellingen of iets waarmee je me zou kunnen helpen hoor ik het erg graag.
Voornamelijk wanneer welke lens, (binnen/buiten) en welke instellingen zodat ik niet gek veel fouten kan maken. Ben me er erg van bewust dat deze dag maar 1x in hun leven voor zal komen .
Comment