Ik heb je een mailtje gestuurd met de © in. Kan je alvast kopiëren en plakken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
een signature in photoshop 7 & CS
Collapse
X
-
This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album
-
-
In MS Word had je het ©-teken ook kunnen weergeven via de toetscombinatie CTRL+ALT+C, en dan vervolgens gewoon plakken in Photoshop.
Jeroen
Comment
-
Hoi,
Als je zo een 300-tal foto's in batch wil verwerken kan je ook gebruik maken van een tooltje picture shark.
Meer info : http://www.picture-shark.com/
Comment
-
-
ikke ook geprobeerd natuurlijk, maar ook bij mij werkte de code niet, totdat ik ineens uit het niets de numerieke toetsen (??, die rechtsonder als in een telmachine op het toetsenbord)
En ja de code werkte!!!!!!!Misschien moet je dat eens proberen
Comment
-
Originally posted by fcr-boy
ik denk dat ik weet wat het probleem is. ik heb een laptop en heb zo geen nummeriek gedeelte op m'n laptop zoals dat bij de klavieren van een gewone pc wel het geval is. valt dit op te lossen?
groetjes refibe..toffe bende..[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Comment
-
Originally posted by Phille
hoe maak je een leuk signatuurtje in PS zoals op deze foto ...
1. Maak een nieuw bestand aan 300x300 pixel @ 300dpi.
2. Maak dit nieuw bestand aan met witte achtergrond en zwarte voorgrond.
3. Creëer een nieuwe layer boven de achtergrond (die wit is).
4. met je zwarte brush, text, enz... maak je je tekst.
5. schakel de achtergrond uit (oogje wegklikken)
6. herorganiseer je teksten en lagen tot het gewenst resultaat.
7. voeg de visuele lagen samen (achtergrond niet mee samenvoegen).
8. alle tekst staat nu in laag 1
9. kies in 'edit' menu 'define brush'
10. geef je nieuwe brush een naam (bv copyright)
Nu kan je foto's snel signeren. Als je klaar bent, selecteer dan je 'brush' pen en kies bovenaan in het brush menu de laatste preset (dit is je nieuwe brush). Je kan kleur en grootte bepalen door het kleurpipet en de brush sizing ...
De tekst 'profoto' heb ik met een wacom pen gemaakt, maar met toffe TT fonts kan je ook mooie signatures maken ...
Veel plezier
Heb dit geprobeerd met volgend.. resultaat: en krijg geen volle tekst eerder gerafeld. Misschien doe ik iets fout????Graag advies..
Groetjes refibe..toffe bende..[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Comment
-
Re: een signature in photoshop 7 & CS
Ik gebruik JASC PaintShop Pro 8, hoe werkt het dan om de copyright op elke foto te krijgen ??
('t is maar dat er pas iemand 3 van mijn foto's heeft gebruikt en ik dit nu graag wil voorkomen door mijn naam erop te drukken)
Dé
Comment
-
om © te bekomen, houw je de ALT + 0169 in.
En je hebt je copy tekenNikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR
Comment
-
-
1. Maak een nieuw bestand aan 300x300 pixel @ 300dpi.
2. Maak dit nieuw bestand aan met witte achtergrond en zwarte voorgrond.
3. Creëer een nieuwe layer boven de achtergrond (die wit is).
4. met je zwarte brush, text, enz... maak je je tekst.
5. schakel de achtergrond uit (oogje wegklikken)
6. herorganiseer je teksten en lagen tot het gewenst resultaat.
7. voeg de visuele lagen samen (achtergrond niet mee samenvoegen).
8. alle tekst staat nu in laag 1
9. kies in 'edit' menu 'define brush'
10. geef je nieuwe brush een naam (bv copyright)
Kan je iets duidelijker zijn bij puntje 2 en 7.
Hoe voeg je dit samen?
Heeft iemand hier screenshot van elk puntje.
Ik ben een beginner en een prutserdit zou echt helpen screenshots.
Alle hulp welkom.....Nikon D70 - Nikon AF -S DX 18-70 mm f/3.5 - 4.5G - Nikon 70-300 mm f/4.5 - 5.6G - Nikon 50mm f/1.8 - Tamron 28-75mm f2.8 DI - SanDisk 1GB
Nikon D7100 + Nikkor 18-105mm VR + 70-300mm VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boyik heb het tekst-gereedschap aangeklikt en dan een kadertje geopend op een foto. heb dan enkele woorden getypt en probeer dan ALT 0169 maar er gebeurt niets.
Comment
Comment