Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een signature in photoshop 7 & CS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Jamaja, ik ben nu aan 't vermageren ! Geen twee dingen tegelijk, he Phille...
    Al zeven kilo afgevallen in 4 à 5 weken... Ikke trots

Greetz,
    Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Yes, eindelijk gelukt ! M'n eigen handtekening
      Bedankt voor de duidelijke en gedetailleerde uitleg.

gr
      Brigje
      Canon EOS 300D

Comment

Leuke tips als deze maken het de beginner aangenaam.

Bedankt Phille.

Comment

proficiat, en nu geen kanker

Originally posted by Kariboe
          Jamaja, ik ben nu aan 't vermageren ! Geen twee dingen tegelijk, he Phille...
          Al zeven kilo afgevallen in 4 à 5 weken... Ikke trots

Greetz,
          Kariboe

Comment

thx handige tip!
            Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

Comment

hoe kan je dat symbool van copyright (die c in dat cirkeltje) typen in photoshop??? ik vind het maar niet.
              GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

@ fcr-boy ... om het copyright teken te verkrijgen hou je de "ALT" toets ingedrukt en typt "0169" ..

groetjes, Nina
                trotse eigenaar van een fuji S602Z
                Member of the Han Fan Clan
                http://ninasgallery.fotopic.net
                http://ninas--tutorials.fotopic.net

Comment

dat werkt hier niet hoor. ik gebruik adobe photoshop 7.0 en als ik alt ingedrukt hou en dan "0169" typ gebeurt er helemaal niets.
                  GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Je moet wel eerst het tekst-gereedschap selecteren en toepassen in een document... Dat werkt wel hoor!
                    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
                    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

Comment

ik heb het tekst-gereedschap aangeklikt en dan een kadertje geopend op een foto. heb dan enkele woorden getypt en probeer dan ALT 0169 maar er gebeurt niets.
                      GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Het kan zijn dat het lettertype dat je gebruik niet met dezelfde codetabel werkt. Probeer eens met het lettertype Times New Roman.

Comment

ik heb je raad gevolgd en times new roman gebruikt maar het lukt nog steeds niet, zeer eigenaardig.
                          GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Nog es effe herhalen. Open PS. Open een nieuw document in PS ("Ctrl + N) en selecteer het tekstgereedschap ("T"). Verander het lettertype in Times New Roman. Klik met het tekstgereedschap in het nieuwe document, hou de "Alt" (niet de "Alt Gr") ingedrukt en vorm op je numeriek toetsenbord (dus rechts op je klavier) 0, 1, 6 en daarna 9. Dan staat er bij mij zo'n C met een cirkel rond...

Comment

wat firefox zegt klopt hoor, dit moet op elke pc kunnen, en dit gaat ook bv in word of wordpad of zelfs notepad.

Het is dus niet eigen aan photoshop maar een ALT-code die deze ascci waarde oproept. kijk maar ©

Comment

ik denk dat ik weet wat het probleem is. ik heb een laptop en heb zo geen nummeriek gedeelte op m'n laptop zoals dat bij de klavieren van een gewone pc wel het geval is. valt dit op te lossen?
                                GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Working...
                                X