Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Jamaja, ik ben nu aan 't vermageren ! Geen twee dingen tegelijk, he Phille...
Al zeven kilo afgevallen in 4 à 5 weken... Ikke trots
Greetz,
Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Originally posted by Kariboe
Jamaja, ik ben nu aan 't vermageren ! Geen twee dingen tegelijk, he Phille...
Al zeven kilo afgevallen in 4 à 5 weken... Ikke trots
ik heb het tekst-gereedschap aangeklikt en dan een kadertje geopend op een foto. heb dan enkele woorden getypt en probeer dan ALT 0169 maar er gebeurt niets.
Nog es effe herhalen. Open PS. Open een nieuw document in PS ("Ctrl + N) en selecteer het tekstgereedschap ("T"). Verander het lettertype in Times New Roman. Klik met het tekstgereedschap in het nieuwe document, hou de "Alt" (niet de "Alt Gr") ingedrukt en vorm op je numeriek toetsenbord (dus rechts op je klavier) 0, 1, 6 en daarna 9. Dan staat er bij mij zo'n C met een cirkel rond...
ik denk dat ik weet wat het probleem is. ik heb een laptop en heb zo geen nummeriek gedeelte op m'n laptop zoals dat bij de klavieren van een gewone pc wel het geval is. valt dit op te lossen?
Comment