Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roofvogels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Roofvogels

    voor camouflagestoffen:

    404_error koopt u bij de Stoffenkraam! ♥ ✓ Super scherpe prijzen ✓ Wekelijks nieuwe stoffen ✓ Spaarkaart voor extra korting ✓ Gratis verzending vanaf €75,-

    Comment


    • #17
      Re: Roofvogels

      Oorspronkelijk geplaatst door robinski Bekijk bericht
      ik zie ook hier dat het mogelijk is om mijn witte lens te camoufleren met met die tape.
      Ik doe dat met een beenverwarmer.

      Comment


      • #18
        Re: Roofvogels

        Oorspronkelijk geplaatst door robinski Bekijk bericht

        Ik wil dus graag weten hoe jullie deze roofvogels benaderen en zo prachtig op de plaat nemen
        Ze zullen jou wel benaderen als ze vermoeden dat je hun nest zou kunnen ontdekken.

        Comment


        • #19
          Re: Roofvogels

          Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
          Ze zullen jou wel benaderen als ze vermoeden dat je hun nest zou kunnen ontdekken.
          Lijkt me geen goede tip

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #20
            Re: Roofvogels

            ff googlen op hawk+attack+Michael+Doherty

            Comment


            • #21
              Re: Roofvogels

              Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
              Daarmee dat ik ook zei dat het me geen goede tip lijkt

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: Roofvogels

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Daarmee dat ik ook zei dat het me geen goede tip lijkt

                grts
                Sieg
                Dat lijkt inderdaad. Bij sommige fotos, vooral die van frontaal in de vlucht, heb ik zelfs de indruk dat de kunstenaar in het nest is gaan zitten.

                Comment


                • #23
                  Re: Roofvogels

                  Dat er dagelijks tientallen mensen passeren langs de straatkant was in mijn geval geen garantie. Alleen ik en de tuinman, ook een vogelliefhebber, keken volgens haar blijkbaar te veel in de bomen. Ik wist van niks, had haar nog niet zien zitten vanuit mijn bungalow: ze viel me aan langs achter.
                  Er waren geen ratten te koop, en ik had geen auto meer waarmee je zeven keer door weilanden zou kunnen rijden.
                  En zo goed was mijn foto, met het hele verhaal, nu ook weer niet.
                  Ik neem trouwens fotos omdat ik er graag ben, en niet omgekeerd. Want dan is het een truc, en geen tip.
                  Volgens mij is de aanval langs achter een tactiek die ook kraaien toepassen als ze muizenvalken aanvallen.
                  Sta me dus toe mijn weetje te herhalen: Pas op!
                  Last edited by Poza; 5 juli 2011, 09:30. Reden: ik heb er weetje van gemaakt ipv TIP.

                  Comment

                  Working...
                  X