Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
404_error koopt u bij de Stoffenkraam! ♥ ✓ Super scherpe prijzen ✓ Wekelijks nieuwe stoffen ✓ Spaarkaart voor extra korting ✓ Gratis verzending vanaf €75,-
Dat er dagelijks tientallen mensen passeren langs de straatkant was in mijn geval geen garantie. Alleen ik en de tuinman, ook een vogelliefhebber, keken volgens haar blijkbaar te veel in de bomen. Ik wist van niks, had haar nog niet zien zitten vanuit mijn bungalow: ze viel me aan langs achter.
Er waren geen ratten te koop, en ik had geen auto meer waarmee je zeven keer door weilanden zou kunnen rijden.
En zo goed was mijn foto, met het hele verhaal, nu ook weer niet.
Ik neem trouwens fotos omdat ik er graag ben, en niet omgekeerd. Want dan is het een truc, en geen tip.
Volgens mij is de aanval langs achter een tactiek die ook kraaien toepassen als ze muizenvalken aanvallen.
Sta me dus toe mijn weetje te herhalen: Pas op!
Last edited by Poza; 5 juli 2011, 10:30.
Reden: ik heb er weetje van gemaakt ipv TIP.
Comment