Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret- en aktiefoto's van katten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Portret- en aktiefoto's van katten

    Oorspronkelijk geplaatst door Cecekeuh Bekijk bericht
    Als ik mijn kat fotografeer heb ik meestal hele rare ogen.
    Wat kan ik hieraan doen? Hoe kan ik dat vermijden?
    oogarts..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Portret- en aktiefoto's van katten

      Topic van anderhalf jaar oud opnieuw tot leven gewekt, maar dat kan nog, vind ik.
      Ik neem aan dat de gefotografeerde kat heel rare ogen heeft? T.g.v. de flits?

      Ik heb onlangs daarover een tutorial gelezen, maar kan het niet direct terugvinden. Ik dacht aan Shoot, of DPS, maar vind het niet.
      Dit is een tutorial over huisdieren in het algemeen, maar op het eerste gezicht niet meteen over de problemen die je kunt hebben met de ogen:
      I'm Flying! by Josh Norem on 500px Grant (a reader) sent me an email this week asking for a some tips on Pet Photography. Here’s my top ten tips on taking great photographs of your pet: 1. Start with Your Pet’s Personality Before you start photographing your pet ask yourself ‘what sets it apart from […]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Portret- en aktiefoto's van katten

        goeie tip kijk uit waar je de offcamera flits zet. één van de katten van mijn moeder heeft onlangs nog eentje van tafel geklopt omdat ze het wel een leuk speeltje vond. wel grappig nadien.
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment

        Working...
        X