Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vliegtuigspotten in zaventem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vliegtuigspotten in zaventem

waar ga je best heen om vliegtuigen in actie vast te leggen (tijdens landing/opstijgen)
    want ik denk dat die plaats niet de luchthaven is.

dus, wie weet er een plaatsje zijn waar je in de wielen van de vliegers kunt bijten en die legaal is om te gaan staan. zaventem dorp?

en welke instellingen? ik ga vrijdagmorgen, ik verwacht mooie zonsopgang, sneeuw en blauwe vingers.
    Sony Alpha 200W 18-70/70-300 Kitlens. Minolta 70-210

Re: vliegtuigspotten in zaventem

Oorspronkelijk geplaatst door Manutje Bekijk bericht
    waar ga je best heen om vliegtuigen in actie vast te leggen (tijdens landing/opstijgen)
    want ik denk dat die plaats niet de luchthaven is.

dus, wie weet er een plaatsje zijn waar je in de wielen van de vliegers kunt bijten en die legaal is om te gaan staan. zaventem dorp?

en welke instellingen? ik ga vrijdagmorgen, ik verwacht mooie zonsopgang, sneeuw en blauwe vingers.
    Ik denk Steenokkerzeel, maar legaal parkeren, dat is wat anders.
    Op Schiphol hebben ze een speciale spottersplaats met een McDonald en een parking, dat is pas service.

Instellingen? Dat hangt af van waar de wind komt vermoed ik...

Dpaul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

Comment

Hallo,
      Kijk eens op deze links.
      Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Mvg: LFR.

Comment

bedankt beide voor de reacties, het waren er maar 2, maar het waren wel gouden tips.
        Ik post vanavond de foto's, twas een leuk dagje. Alleen strooide het gure weer wat zout in het eten. Verkleumde vingers, rillen, er lag 20 cm sneeuw, dus koude voeten...
        maar jeetje, wat komen die laag ik heb mij geamuseerd als een klein kind, en met die natuur, sneeuw.
        Ik ben de icaros(straat/weg) ingereden, heb dan de rest te voet afgelegd tot aan het punt waar de trein de tunnel in rijdt. Daar stond ik het best.
        Ben ook naar de Mechelssteenweg gereden, maar daar kwam er geen enkele vliegtuig naar beneden (L25?).
        Op het nieuws zeiden ze dat er bijna geen vliegtuigen opgingen en landden, maar integendeel, constant opstijgen en landen. Waarschijnelijk de delay's van de dag ervoor...
        PS: ik deed er 4uur15min over om van Roeselare naar Leuven te rijden...
        Last edited by Manutje; 19 december 2009, 19:08.

Comment

staan in transport, reacties aub!!!!!

Comment

Weet je, ik heb twee jaar in Amerika gewoond en daar kan het pas het echt sneeuwen. Als daar vliegtuigen niet kunnen opstijgen door een besneeuwde piste, blijft men daar gewoon kalm, want men is het daar gewoon. Hier in Belgie worden sommige mensen bijna hysterisch opdat ze niet kunnen vertrekken...
            into minimal techno

Comment

Working...
            X