Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk boek zouden jullie kiezen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• welk boek zouden jullie kiezen?

Gewoon omdat ik zou moeten kiezen en niet weet welke van beide de beste/interessanst is. Wie wil me helpen kiezen?

HET PHOTOSHOP CS4 BOEK VOOR DIGITALE FOTOGRAFEREN - Paperback
    HET BESTE VAN PHOTOSHOP CS4 - Paperback

beide zijn wel van scott kelby.

Merciekes alvast,
    Grtz

(ps: weten jullie nog een interessant boek ivm bewerkingen enz)
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Re: welk boek zouden jullie kiezen?

ik heb die eerste.. de bewerkingen staan er netjes in uitgelegd..
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Met de aankoop van het eerste boek zul je zeker geen spijt hebben. Is zeer duidelijk geschreven en je kan er zo mee aan de slag.

Comment

Zelfde onderwerp, zelfde uitgever, dus ik gok ook dezelfde schrijver. Afhankelijk van mijn bui zou ik dan ofwel voor het goedkoopste boek gaan, ofwel voor het dikste.

Comment

Alles van Scott Kelby is zeer goed ! Vooral omdat de hoofdstukken afzonderlijk kunnen geraadpleegd worden. Ik kies voor : "HET PHOTOSHOP CS4 BOEK VOOR DIGITALE FOTOGRAFEREN "
          Veel succes !

Comment

Merciekes voor de reactie....kdacht ook die voor fotografen te nemen...ma ik wou eens weten of er mensen waren die ditzelfde boek ook al hadden hier tevreden over waren of niet Bij deze dus een positief antwoord gekregen en zal ook deze besteld worden!
            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

Ik heb ook het eerste boek en ben er zeer tevreden over.
              Zeker geen miskoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benny_1981 Bekijk bericht
                Ik heb ook het eerste boek en ben er zeer tevreden over.
                Zeker geen miskoop.
                Bij Computerwinkeltje nu aan ong. 32 euro plus een boek gratis (te kiezen uit een paar titels).
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

De eerste, want de tweede is een beknopte versie van de tweede. (Was toch zo voor CS3)
                  De eerste heeft dus meer bewerkingen dan de tweede. De tweede zijn enkel de meest gebruikte.
                  Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

Comment

Heb de boek al besteld...khoop hem hier snel aan te krijgen
                    Bij ECI nu 30.25€ voor leden en je kreeg een gratis kookboekje erbij en vanaf 32€ gratis verzending....dus nog een kleinigheidje extra besteld.
                    grtz

Comment

Working...
                    X