Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Op mijn werk is er een fotowedstrijd met humor als 1 van de onderwerpen. Ik heb me al te pletter gegoogled naar wat ideeën maar nie simpel zelle. Zijn er BDers die hun fantasie eens willen laten draaien?
Op mijn werk is er een fotowedstrijd met humor als 1 van de onderwerpen. Ik heb me al te pletter gegoogled naar wat ideeën maar nie simpel zelle. Zijn er BDers die hun fantasie eens willen laten draaien?
Djienbe
Méér inlichtingen gevraagd : waaruit bestaat de hoofdprijs en hoe gaan we die verdelen bij eventuele (?) winst ?
(Louter informatief : ik heb in 1982 ooit een heuse auto gewonnen in zo'n domme wedstrijd hoor...)
Auto gewonnen? Ooh klein probleempje dan, ik werk in Holland en de hoofdprijs is dat ze de foto's ten toon hangen. 'k Weet het, wij doen da in België anders maar ja zo'n beetje olympische gedachte dat meedoen belangrijker is dan winnen kan ik wel mee om.
Méér inlichtingen gevraagd : waaruit bestaat de hoofdprijs en hoe gaan we die verdelen bij eventuele (?) winst ?
(Louter informatief : ik heb in 1982 ooit een heuse auto gewonnen in zo'n domme wedstrijd hoor...)
Comment