Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic DMC FZ28

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panasonic DMC FZ28

Wie woont in Gent of omstreken en is bereid me wegwijs te maken met mijn nieuw toestel. Kan er helemaal niet mee overweg. Gebruik het vooral voor reisfotografie.Ben overgestapt van een compact digitaal toestel naar dit. Vroeger werkte ik steeds manueel met mijn Canon maar dit helpt me niet nu. Wou mijn toestel verkopen maar weet dat ik er spijt van zal krijgen omdat het maken van betere foto's me erg boeit.,
    Alvast bedankt.

Re: Panasonic DMC FZ28

Dit is je derde topic...

In je eertse topic heb je wel een goede reactei gekregen, namelijk de tweede: http://forum.belgiumdigital.com/f9/w...28-274937.html

Misschien is het een idee om de handleiding een keertje door te lezen? Elk fototoestel werkt ongeveer hetzelfde, als je inderdaad al wat ervaring hebt, moet de handleiding doorlezen voldoende zijn om de toesteleigen kenmerken te doorgronden. Je kan evengoed manueel werken met de fz 28. Heb je die ervaring niet, kan je best naar wat algemene fotografie-cursussen oid googlen. Alles wat je in zo'n algemene cursus/les ziet ken je toepassen op je fz28, je moet alleen weten waar je de functies kan vinden en die staan mooi uitgelegd in de handleiding.

Comment

Re: Panasonic DMC FZ28

Dank voor jullie reacties. Ik heb de handleiding proberen doornemen maar het lukt echt niet om iets manueel in te stellen, al die mogelijke menu's, ik sla gewoon tielt. Ik probeer wat basisinfo op te doen via google en bibliotheekboeken maar hoop toch nog iemand te vinden die ook met hetzelfde toestel werkt

[Mod]Discussie gesloten wegens dubbelpost[/Mod]
      Last edited by LesC; 26 augustus 2009, 11:28.

Comment

Working...
      X