Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby op het strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Baby op het strand

    hallo,

    In September zal ik een fotoshoot maken van een kindje op het strand.
    ik ben een complete beginner, en ik zou wel wat tips kunnen gebruiken .
    zijn er dingen waar ik moet op letten, dingen die ik moet weten,...

    ik heb een D90 met de Nikon AF-S DX 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR kitlens.
    en als het nodig is kan ik wel wat investeren.

    Groeten,
    Firen

  • #2
    Re: Baby op het strand

    met die spullen moet het gaaan.
    denk om de stand van de zon.
    sta op de zelfde hoogte als de kleine.
    laat de kleine niet tè veel poseren.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Baby op het strand

      interactie onderhouden met het kind...laten vertellen, wat het later zal worden, wat het zoal gedaan heeft die dag...of tijdens de vakantie...en als het kan zonder de mama en/of papa...

      Comment


      • #4
        Re: Baby op het strand

        Oorspronkelijk geplaatst door mirs Bekijk bericht
        interactie onderhouden met het kind...laten vertellen, wat het later zal worden, wat het zoal gedaan heeft die dag...of tijdens de vakantie...en als het kan zonder de mama en/of papa...
        "Baby" vertelt gewoonlijk nog niet veel .....
        Als hij al wat groter is begint hij vaak wel te praten...., de meesten toch...
        Groet
        Jan

        Comment


        • #5
          Re: Baby op het strand

          doe de shoot in de latere namiddag, dan staat de zon lager

          let op licht en schaduw, voorkom dat het gezicht bv. half in schaduw en half in zon zit, ook als je inflitst krijg je dat niet goed