Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari + Jonge Dame Tips

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ferrari + Jonge Dame Tips

    Hoi,
    Vriendin van mij is gek van sportwagens, ferrari enz, nu ze verjaard binnen week of 2 en aangezien ik nu zeker ben van het weer (wat je niet vaak meemaakt in belgie) ga ik haar straks als verassing keertje uithalen bij haar huis met de ferrari van een kennis en dan paar uurkes cabriorijden.
    Om alles toch onvergetelijk te maken neem ik mijn Canon Eos ook mee.
    Maar, hoe ik trek de mooiste fotos? iemand tip? Ik ben een amatuur, heb al veel liggen spelen met mijn Canon, maarja foutje zie je meestal erna op pc pas.

    Dus iemand wat tips? En kwa locatie, wat zou een leuk thema kunnen zijn?? (langs een kanaal, oude mijnberg, natuur....of iet anders??)

    Groetjes
    Canon EOS 400D
    EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
    Speedlite 430ex

  • #2
    Re: Ferrari + Jonge Dame Tips

    Stuur mij een Pm met een locatie en ik zal de foto's wel maken

    Grapje hé, kijk even op mijn tutorial site, ik weet zeker dat je enkele goede tips zal vinden, vooral deze zijn interessant voor je denk ik :

    - 10 tips for your first outdoor car shoot

    - The secrets behind a great car photo

    - Common mistakes when shooting a car

    Ik denk dat je met die drie tutorials al heel wat fouten zal vermijden, het probleem om een model naast de wagen te zetten is echter dit : wat ga je juist belichten, de mooie dame of de mooie wagen ... beide is meestal niet echt mogelijk zonder extra belichting op te zetten.

    Laat maar eens een resultaat zien na je dagje toeren

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Ferrari + Jonge Dame Tips

      thx for reply
      Ik ga de links zeker is even bekijken.
      Kwa extra belichting héhé, die heb ik niet allemaal.
      Tis meer bedoeling voor zowel de dame als de auto te trekken, en zo toch haar enkele leuke fotos te kunnen bezorgen als herinnering.
      Canon EOS 400D
      EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 + EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
      Speedlite 430ex

      Comment

      Working...
      X