Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aanrader van Boeken: welke?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aanrader van Boeken: welke?

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
    Het boek die je voorstelt is al een geruime tijd niet meer leverbaar (al zeker 2 jaren niet meer). Ben er zelf naar opzoek en is niet gemakkelijk om die te vinden en evenzzer niet bij De Sleghte.
    Je hebt gelijk. Ik heb dan ook een verkeerd boek aangehaald (kan mijn geheugen niet meer vertrouwen ).

Het juiste luidt Digitaal fotograferen bij weinig licht van Tim Gartman. En het blijft een heel goed boek.
    Excuzes voor de verwarring.
    Last edited by kartix; 2 augustus 2009, 08:56.
    Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      heb hier 2 boeken van Joe Mcnally liggen (the moment it clicks en the hot shoe dairies)
      vol van leuke tips en weetjes.
      Deze twee heb ik gisteren besteld!

De boeken van Michael Freeman (een deel is vertaald in het Nederlands) kunnen me ook altijd bekoren. Vooral compositie en vormgeving in digitale fotografie vond ik erg interessant en niet zo duur (€15).
      about.me/stijnv

Comment

Het boek die je voorstelt is al een geruime tijd niet meer leverbaar (al zeker 2 jaren niet meer). Ben er zelf naar opzoek en is niet gemakkelijk om die te vinden en evenzzer niet bij De Sleghte.
        Ik heb deze niet zo lang geleden gekocht op een boekenbeurs in Maastricht. Dezelfde beurs komt eind september naar de Ethias Arena in Hasselt.
        about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn.V Bekijk bericht
          Ik heb deze niet zo lang geleden gekocht op een boekenbeurs in Maastricht. Dezelfde beurs komt eind september naar de Ethias Arena in Hasselt.
          Ik ben het dan over 'winkels' niet over beurzen. Trouwens heel veel boeken over fotografie van Librero zijn niet meer te vinden in de winkel. Kijk maar eens op de site van Librero zelf... Ken de site an ruim twee jaren en de meest gekende boeken worden niet meer gedrukt/ of totaal niet meer te vinden.

Voor mij is het dan ook geen oplossing om eens naar de andere kant van België te rijden voor een boekje (als je snapt wat ik bedoel)
          Last edited by Blue Point; 2 augustus 2009, 13:49. Reden: typo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
            het is geen boek maar staat wel vol handige tips : www.belgiumdigital.com
            Zeer veel tips, maar handige aan boeken is dat je vaak dingen leest die je zelf niet op komt (zeker als beginner). Terwijl hier op het forum moet je er echt naar op zoek zijn
            "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
            500px

Comment

Ik ben het dan over 'winkels' niet over beurzen. Trouwens heel veel boeken over fotografie van Librero zijn niet meer te vinden in de winkel. Kijk maar eens op de site van Librero zelf... Ken de site an ruim twee jaren en de meest gekende boeken worden niet meer gedrukt/ of totaal niet meer te vinden.

Voor mij is het dan ook geen oplossing om eens naar de andere kant van België te rijden voor een boekje (als je snapt wat ik bedoel)
              Als je ergens in de buurt zo'n winkel hebt van 'Boekenvoordeel', daar kan je die soms nog vinden, ik heb de meeste boeken van Librero die ik heb daar gevonden.
              Zelfs het boek Digitale fotografie bij weinig licht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                Een heel goed boek over licht / belichting is "Light science and magic" van oa Fil Hunter.
                Dit boek is ondertussen aan de derde of vierde druk .
                Dit boek heb ik vorige week ontvangen via Proxis.
                Een bijbel is het! Schatten aan info over belichting.
                Ze zouden dat boek moeten aanraden (of zelfs gebruiken) in alle fotografieopleidingen!
                (wel in het Engels)

Greetz
                Nikon F80 te koop...
                Volledige doka-uitrusting te koop...
                http://dimitri-ferrest.skynetblogs.be

Comment

Van die goedkope boeken met architectuur, mensen ed foto's en daar goed naar kijken en ideëen opdoen.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
                  X