Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aiaiai wat nu??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Aiaiai wat nu??

    Ik heb zaterdag een ongelukje gehad.
    Ik liep bij mijn ouders het wandelpad af en ineens klink ik mijn voet, shrrr hoorde ik en echt wel serieus veel pijn.
    Na een 20 tal minuutjes heel veel pijn hebben gehad, en ijs niet hielp om het zwellen te stoppen, maar naar spoed gegaan: resultaat: afgescheurde ligamenten en 2 breuken in de rechtervoet -> 6 weken gips OM TE BEGINNEN.. niet leuk om je zomer te starten.

    Nu wil ik wel mijn fotografie niet verliezen en blijven verder doen. Iemand tips wat ik binnenshuis mss kan proberen, of me buiten op het terras zetten?

    Keep in mind:
    - ik heb GEEN loopgips en moet de voet dus omhoog proberen te houden!
    - ik heb maar de 2 kitlenzen..

    Dus iemand tips wat ik allemaal kan uitspoken, liefst met fotografie, maar andere bezigheden die me weghouden van het vervelen mag ook!
    Canon 5D2 en wat glas

  • #2
    Re: Aiaiai wat nu??

    elk uur ne foto nemen van uwe teennagel en vanuit hetzelfde oogpunt... en daarna ne stopmotionfilm maken van de progress...

    En anders mini studioke maken met doos, gaten in zijkant met melkpapier, en ewa prullen met kleine objectjes... ik ben er zeker van dat je zelf ook wel dingen kan bedenken

    Comment


    • #3
      Re: Aiaiai wat nu??

      wat is uw leeftijd, welk geslacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Aiaiai wat nu??

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        wat is uw leeftijd, welk geslacht.
        grt,bouk.
        Hahaha, oninteressant voor u

        27 en man
        Canon 5D2 en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Aiaiai wat nu??

          zo zot, stapte je gewoon of liep je echt? wel straf dat je daarmee je ligamenten scheurt en twee breuken oploopt...
          Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

          Comment


          • #6
            Re: Aiaiai wat nu??

            Ik liep achter mijn nichtje..
            Canon 5D2 en wat glas

            Comment


            • #7
              Re: Aiaiai wat nu??

              Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
              Hahaha, oninteressant voor u

              27 en man
              dan valt breien of haken waarschijnlijk wel af.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Aiaiai wat nu??

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                dan valt breien of haken waarschijnlijk wel af.
                grt,bouk.
                das een leuke!


                euhm domme dingen gelijk iedere morgen op't zelfde moment ne foto trekken (juist uit bed bv) en in video gooien
                je kan dit op verschillende momenten doen.
                staan er veel op youtube zo.

                foto's maken van de passage in de straat??

                ministudiooke maken zoals al gezegd.

                ....
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Aiaiai wat nu??

                  Foto's van passage in de straat is nog niet zo gek eigenlijk..
                  Canon 5D2 en wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Aiaiai wat nu??

                    Een stopmotion maken van het groeiend aantal kattebelletjes en doedels op je gips (of wordt dat tegenwoordig niet meer gedaan?).
                    Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Aiaiai wat nu??

                      Nou... dan wens ik je heel veeel sucses en geduld..

                      maar miss. een rolstoel een optie ??

                      kan je zelf nog wat mobielen ... naar de eendjes vijver of zo..

                      Nee zonder gekheid .....
                      Ikzelf heb 10 april jongsleden een Achillespees reconstructie gehad ...
                      (nieuw stuk erin van ruim 15 cm)

                      Ruim 10 weken totaal in het gips !!! en nee, de eerste weken GEEN loopgips

                      Ben vervolgens met vrienden naar de plaatselijke thuiszorg geweest, en heb daar een Huur- rolstoel gehaald, was ik toch een beetje mobiel..

                      gr. J@siu !!!
                      >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

                      Comment


                      • #12
                        Re: Aiaiai wat nu??

                        en wat zijn de kosten daarvan?
                        en mja, rolstoel.. ik weet het niet..
                        Ik woon op de boerenbuiten, dus ik zal al heel ver moeten rollen om iets interessants tegen de komen + al die borduren etc..
                        Canon 5D2 en wat glas

                        Comment


                        • #13
                          Re: Aiaiai wat nu??

                          Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                          ik weet het niet..
                          Ik woon op de boerenbuiten,
                          wat is dan het probleem?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Aiaiai wat nu??

                            Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                            Ik heb zaterdag een ongelukje gehad.
                            Ik liep bij mijn ouders het wandelpad af en ineens klink ik mijn voet, shrrr hoorde ik en echt wel serieus veel pijn.
                            Na een 20 tal minuutjes heel veel pijn hebben gehad, en ijs niet hielp om het zwellen te stoppen, maar naar spoed gegaan: resultaat: afgescheurde ligamenten en 2 breuken in de rechtervoet -> 6 weken gips OM TE BEGINNEN.. niet leuk om je zomer te starten.

                            Nu wil ik wel mijn fotografie niet verliezen en blijven verder doen. Iemand tips wat ik binnenshuis mss kan proberen, of me buiten op het terras zetten?

                            Keep in mind:
                            - ik heb GEEN loopgips en moet de voet dus omhoog proberen te houden!
                            - ik heb maar de 2 kitlenzen..

                            Dus iemand tips wat ik allemaal kan uitspoken, liefst met fotografie, maar andere bezigheden die me weghouden van het vervelen mag ook!
                            Ik heb je draadje met aandacht gelezen.
                            Veel zinnigs heeft het helaas niet opgebracht voor je.
                            Als je bedent dat de meesten niet van een boerderij of een verblijf buiten de stad komen.
                            Dan heb je feitelijk al een onderwerp ondr je neus liggen waar je ons mee kunt plezieren.
                            Inmiddels zal het hoop ik wel beter gaan met je enkel.
                            Maar schiet vanuit je erf eens fotokes in de vroegte en bij ondergaande zon.
                            In de stallen en dergelijke ?
                            Dat kan interesse opwekken.

                            Verder veel beterschap
                            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                            Comment


                            • #15
                              Re: Aiaiai wat nu??

                              Even verduidelijken:

                              Ik woon in overwinden, en met boerenbuiten bedoel ik: niet IN het stad.
                              We wonen dus in een gewoon huis (huren eigenlijk nog).
                              Ik kan moeilijk hier op straat geraken met de vele trapjes en borduren, en als ik dan op ons gazonnetje zit, is er echt NIET veel te zien, spijtig genoeg.
                              Canon 5D2 en wat glas

                              Comment

                              Working...
                              X