Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hahaha...thx voor de reacties
IVM die hondendrol...tja...dan had ik miss veel geduld moeten hebben.
Miss had ik wel geluk in Hasselt of Genk.
Hier kom je dit "gelukkig" niet tegen. Allez, ik heb het hier nog nergens in de buurt gezien.
Kheb uiteindelijk de campagneborden genomen.
Khad ze nog op een ander plekje kunnen fotograferen, beter effectje.
Hij vroeg eerst wat m'n bedoeling was.
Kheb gewoon geantwoord "kijk naar de miserie die onze maatschappij meemaakt"...bekeek die me raar "wel, is allemaal te danken aan onze mooie regering".
Toen bekeek die me niet meer raar.
Nuja, of hij het echt goed vind? I don't know...maja...kheb die dan toch ma genomen en of ik geslaagd ben voor die opdracht....dat hoor ik pas eind van de maand denk ik.
Merciekes nog allemaal voor het meedenken.
(bij de herexamen heb ik dan nog keuze genoeg dankzij dit topic)
grtz
Comment