Hoi,
Ik heb sinds half februari de Canon EOS 50D.
Mijn zoon speelt voetbal, de perfecte combinatie ... dacht ik.
Want, want blijkt nu, ik krijg mijn foto's van het voetbal niet scherp.
Ik trek ze met de 70-300 IS USM 4.0-5.6.
Het lijkt wel of er is niets echt scherp in de foto's.
Dus ik stak het op bewegingsonscherpte. Dan maar de ISO omhoog om snellere sluitertijden te krijgen, daar is de 50D toch goed in?
Mis dus, de foto's waren evenmin om aan te zien, dit maal door de ruis?
Of waren ze ook gewoon onscherp, veel verschil, buiten de toegevoegde ruis zag ik er niet in.
Nu loopt het voetbal seizoen op zijn einde, ik zou toch graag nog een paar goede foto's maken van de ploeg in actie, maar ik weet eerlijk gezegd niet goed meer wat te proberen.
Deze avond spelen ze weer, dan zijn de lichtomstandigheden ook nog eens slecht, ik zal daar maar helemaal niets van verwachtten zeker?
Oh ja, in het begin de sportstand gebruikt, nu gebruik ik vooral de P-stand voor het voetbal.
Wie weet wat ik verkeerd doe?
Mvg,
Peeke
Ik heb sinds half februari de Canon EOS 50D.
Mijn zoon speelt voetbal, de perfecte combinatie ... dacht ik.
Want, want blijkt nu, ik krijg mijn foto's van het voetbal niet scherp.
Ik trek ze met de 70-300 IS USM 4.0-5.6.
Het lijkt wel of er is niets echt scherp in de foto's.
Dus ik stak het op bewegingsonscherpte. Dan maar de ISO omhoog om snellere sluitertijden te krijgen, daar is de 50D toch goed in?
Mis dus, de foto's waren evenmin om aan te zien, dit maal door de ruis?
Of waren ze ook gewoon onscherp, veel verschil, buiten de toegevoegde ruis zag ik er niet in.
Nu loopt het voetbal seizoen op zijn einde, ik zou toch graag nog een paar goede foto's maken van de ploeg in actie, maar ik weet eerlijk gezegd niet goed meer wat te proberen.
Deze avond spelen ze weer, dan zijn de lichtomstandigheden ook nog eens slecht, ik zal daar maar helemaal niets van verwachtten zeker?
Oh ja, in het begin de sportstand gebruikt, nu gebruik ik vooral de P-stand voor het voetbal.
Wie weet wat ik verkeerd doe?
Mvg,
Peeke
Comment