Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel foto's....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hoeveel foto's....

Hallokes,

Kleine vraag...kan iemand me zeggen of er een progje is waar ik op kan zien hoeveel foto's mijn fototoestel eigenlijk exact gemaakt heeft.
    Hij is nu terug es rond en kvraag me dus eigenlijk af hoe vaak die al rondgegaan is.
    Want kmeende mij te herinneren...dat je per sensor 100000foto's kan maken. Klopt dit?
    Mijn toestel is nu ook al bijna 4jaar oud, vandaar dat ik het me dus stillaan begin af te vragen.

grtz en alvast bedankt
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Re: Hoeveel foto's....

Kan je het met Nikon niet in de EXIF zien ?
    Anders was er nog een programmatje, Opanda exif viewer dacht ik dat het was.
    Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen kenis Bekijk bericht
      Kan je het met Nikon niet in de EXIF zien ?
      Anders was er nog een programmatje, Opanda exif viewer dacht ik dat het was.

hallokes,

nee...gewoon de nr die die nu gekregen heeft....ma verder zie ik niets staan.
      kzal dat progje es gaan bekijken

grtz
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

Comment

lukt dus niet :s
        kzie het nog niet...

Comment

download hier http://www.opanda.com/en/iexif/download.htm opanda exif

daarin open je de laatste foto dat je met je toestel getrokken hebt. scrol naar onder, daar staat ergens de teller die weergeeft hoeveel foto's je toestel al heeft gemaakt.

Dit werkt enkel met originele jpg's uit het toestel, voordat deze dus bewerkt zijn.
          Werkt ook enkel met Nikon, bij bv. canon werkt dit niet.
          Nikon

Comment

Kuso exif viewer gratis progje, werkt op mijn Nikon D90, na installatie rechtermuisknop op foto en shuttercount zegt je hoeveel clicks
            Last edited by haddock_50; 24 maart 2009, 17:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haddock_50 Bekijk bericht
              Kuso exif viewer gratis progje, werkt op mijn Nikon D90, na installatie rechtermuisknop op foto en shuttercount zegt je hoeveel clicks
              Idd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haddock_50 Bekijk bericht
                Gedownload, de exe-file via Mirror 1, maar het installeert niet. Foutmelding: 'Failed to read setup engine". Iemand een idee ?
                Bob48

Comment

Voor Nikon kan je het aantal clicks ook nakijken met met Extractpreviewer http://drchung.new21.net/previewextractor/

Downloaden, bovenaan op shutter count klikken en laatste foto uploaden.
                  Mvg Tim

Comment

Thx...kheb het gevonden Merciekes en idd..via de panda software heb ik het nu ook gevonden

Comment

Working...
                    X