Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's op Mega Erotica Beurs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's op Mega Erotica Beurs

IK fotografeer al jaren, maar altijd buiten en altijd met telelenzen. Nu ga ik morgen naar de Mega Erotica Beurs in Mechelen, maar ik weet niet goed welke settings ik het best gebruik. Een tweetal jaar geleden ben ik al eens geweest en toen zijn de meeste foto's redelijk donker uitgevallen.

Enige tips ivm :
    metering ?
    ISO ?
    Shutter priority of Aperture priority ?
    Settings voor de flits ?

Materiaal ter beschikking :
    Canon EOS 40D
    Canon EF-S 17-85 IS
    Canon Speedlite 430EX II

Alle tips zijn welkom !
    Alvast bedankt !

Greetz,

Andries
    Canon EOS 60D // Canon EF 28-300 f/3.5-5.6 L IS USM // Canon EF 70-200 f/2.8 L IS II USM // Sigma 150-600 f/5-6.3 DG OS HSM C
    Don't dream your life, live your dream !

Re: Foto's op Mega Erotica Beurs

Mag ik even heeeeeeeeel eerlijk zijn...?
    Er zijn hier al zoveel beelden van dergelijke beurzen gepasseerd, en de kwaliteit was telkens zo ver zoek, dat mocht ik zelf naar zo'n beurs gaan ik niet eens de moeite zou doen m'n fotomateriaal mee te zeulen...

Nu ja, misschien weet jij wel het tegendeel te bewijzen. Alvast veel succes

Mvg,
    Frederic

Comment

Zeker de IS opzetten voor de spannende momenten...

Eigenlijk geen idee hoe de lichtomstandigheden daar zijn, maar zonder flash zal je de iso ver genoeg moeten opdrijven om aan aanvaardbare sluitertijden te komen.

Als je invulflitst, kun je die wel beperken tot ISO 400, geloof ik.

Veel hangt af van de omstandigheden hé...
      Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

Comment

'k zou gewoon de flits laten voor wat het is
        en gaan voor hoge-iso-met-ruis-sfeershots.

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment