Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exif

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Exif

Sommigen onder jullie kunnen exif informatie lezen van foto's die op het net staan?
    Hoe kun je zo'n data dan opvragen?

grts
    Nikon D300

Re: Exif

je kunt gewoon Opanda IExif downloaden vanaf internet..voor nop.. Let wel, je kunt met dit programmaatje alleen de exif zien van een plaat, als de exif-data er nog in zitten..bij sommige zit die er niet meer in, waarom is mij tot op heden nog een raadsel..Ik laat het er altijd inzitten in ieder geval..

Comment

met programma's als opanda exif ,klik op de links het staat er ongetwijfelt bij

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
        je kunt gewoon Opanda IExif downloaden vanaf internet..voor nop.. Let wel, je kunt met dit programmaatje alleen de exif zien van een plaat, als de exif-data er nog in zitten..bij sommige zit die er niet meer in, waarom is mij tot op heden nog een raadsel..Ik laat het er altijd inzitten in ieder geval..
        Sommigen verkiezen gewoon om ze er niet in te zetten, denk ik, maar als je bvb. in PS Elements je foto opslaat voor gebruik op web, dan is de exif automatisch weg. Ik laat ze er ook inzitten, als de kenners hier dan iets in je foto opmerken dat beter kan, dan kunnen ze eens gaan kijken waaraan het zou kunnen liggen en krijg je misschien die feedback om uit te leren de volgende keer. Allez, zo denk ik erover eh.
        Marleen
        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

als ik de foto's verklein met de bdsizer , vind ik ook beetje exif-info ...
          is dat voldoende?! Of is er nog meer info beschikbaar via die andere progjes ?!

Mvg
          Canon EOS 450D (15/12/08)
          Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
          Statief : Velbon Sherpa 450R

Comment

Working...
          X