Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
je kunt gewoon Opanda IExif downloaden vanaf internet..voor nop.. Let wel, je kunt met dit programmaatje alleen de exif zien van een plaat, als de exif-data er nog in zitten..bij sommige zit die er niet meer in, waarom is mij tot op heden nog een raadsel..Ik laat het er altijd inzitten in ieder geval..
je kunt gewoon Opanda IExif downloaden vanaf internet..voor nop.. Let wel, je kunt met dit programmaatje alleen de exif zien van een plaat, als de exif-data er nog in zitten..bij sommige zit die er niet meer in, waarom is mij tot op heden nog een raadsel..Ik laat het er altijd inzitten in ieder geval..
Sommigen verkiezen gewoon om ze er niet in te zetten, denk ik, maar als je bvb. in PS Elements je foto opslaat voor gebruik op web, dan is de exif automatisch weg. Ik laat ze er ook inzitten, als de kenners hier dan iets in je foto opmerken dat beter kan, dan kunnen ze eens gaan kijken waaraan het zou kunnen liggen en krijg je misschien die feedback om uit te leren de volgende keer. Allez, zo denk ik erover eh.
Marleen
als ik de foto's verklein met de bdsizer , vind ik ook beetje exif-info ...
is dat voldoende?! Of is er nog meer info beschikbaar via die andere progjes ?!
Mvg
Canon EOS 450D (15/12/08)
Lensen : EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS
Statief : Velbon Sherpa 450R
Comment