Hallo Allemaal
ik hoop dat er iemand mij kan helpen,
gisteren hadden we een hondententoonstelling,doordat we dit regelmatig doen
en ik maak dan ook graag foto's had ik graag wat hulp want het is mij helemaal niet gelukt
vind het echt wel spijtig na 500 foto's te nemen,ik heb ook een boek van canon 450D heb daar wat aan lezen geweest hoe je bewegende foto's moet nemen maar ik kan er niet zo goed aan uit,buiten lukt het wel beter dan binnen in een expo hal,maar ik moet zeggen dat het gisteren in de expo eigenlijkt toch wel goed belicht was,zou normaal gee probleem mogen zijn
maar dit is het resultaat van al mijn bewegende foto's
als ze stilstaan dan lukt het wel,om goede foto's te nemen maar toch zijn de meeste mislukt
de instelling stond op AV daar werk ik het meeste mee
1/15 F 5.6 ISO 800 en met een lens EF-S 50-250mm IS
ik hoop dat er iemand mij kan helpen,
gisteren hadden we een hondententoonstelling,doordat we dit regelmatig doen
en ik maak dan ook graag foto's had ik graag wat hulp want het is mij helemaal niet gelukt
vind het echt wel spijtig na 500 foto's te nemen,ik heb ook een boek van canon 450D heb daar wat aan lezen geweest hoe je bewegende foto's moet nemen maar ik kan er niet zo goed aan uit,buiten lukt het wel beter dan binnen in een expo hal,maar ik moet zeggen dat het gisteren in de expo eigenlijkt toch wel goed belicht was,zou normaal gee probleem mogen zijn
maar dit is het resultaat van al mijn bewegende foto's
als ze stilstaan dan lukt het wel,om goede foto's te nemen maar toch zijn de meeste mislukt
de instelling stond op AV daar werk ik het meeste mee
1/15 F 5.6 ISO 800 en met een lens EF-S 50-250mm IS
Comment