Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera LCD-beeld op je PC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Camera LCD-beeld op je PC

Ik heb een Canon 40D, en hiermee zou het mogelijk moeten zijn dat je de juist gemaakte foto gelijk kunt zien op je PC.
    Dit is natuurlijk handig bij Studiofotografie dan kun je gelijk (op grootbeeld) zien hoe de belichting er uit ziet.
    Ik ben niet zo'n computer-fanaat dus wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen?
    Alvast zeer bedankt,
    Dré

Re: Camera LCD-beeld op je PC

Als het goed is heb je een programmaatje van Canon bij je camera gekregen waar je dit mee kan doen. Ik ben nu niet thuis dus ik weet zo even niet de naam, maar volgens mij is het de "EOS Utility".

Als je geen software bij je camera hebt gekregen kan je eventueel op de site van canon kijken.

Comment

Ik heb het programma Bibble al enkele malen iets dergelijks zien doen, je kan hier volgens mij ook al meteen aan je RAW beeld werken. Het is wel meteen pro-software en is dan ook zo geprijsd, hopelijk ben je hier wat mee.

website van Bibble pro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkL Bekijk bericht
        Ik heb het programma Bibble al enkele malen iets dergelijks zien doen, je kan hier volgens mij ook al meteen aan je RAW beeld werken. Het is wel meteen pro-software en is dan ook zo geprijsd, hopelijk ben je hier wat mee.

website van Bibble pro
        Dan zou ik liever dat programmaatje van Canon gebruiken, dat is gratis.

Comment

Working...
        X