Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Omgekeerde DOF
Collapse
X
-
-
Re: Omgekeerde DOF
Oorspronkelijk geplaatst door Tech8 Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtals ik een oen ben dan zijn de mannen van de redactie van cameramagazine ook oenen, er kan maar één de slimste zijn
karel
Comment
-
wat koentje vond in #22, dat gebruik ik reeds meer dan een jaar, dus waarom zou ik een trol zijn?? of een oen?? als ik deze link doorgeef.
Denken jullie nu toch dat jullie zo veel beter zijn dan de anderen?
Een forum is er bij mijn weten om geholpen te worden en niet om iemand verwijten en andere zaken naar het hoofd te slingeren.
Hopelijk doen jullie niets meer verkeerd en hebben jullie geen vragen meer omdat je toch alles al kent en weet als de beste.
Tech8
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peekaa Bekijk berichtis een oen geen gecastreerde ezel?
karel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tech8 Bekijk berichtwat koentje vond in #22, dat gebruik ik reeds meer dan een jaar, dus waarom zou ik een trol zijn?? of een oen?? als ik deze link doorgeef.
Denken jullie nu toch dat jullie zo veel beter zijn dan de anderen?
Een forum is er bij mijn weten om geholpen te worden en niet om iemand verwijten en andere zaken naar het hoofd te slingeren.
Hopelijk doen jullie niets meer verkeerd en hebben jullie geen vragen meer omdat je toch alles al kent en weet als de beste.
Maar goed, blijkbaar heb je het in elk geval vanaf #22 wel gevolgd, dus dan ben je voor mij aan het trollen. Dat vind ik jammer van de thread want op zich was de oorspronkelijke discussie wel interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtJa, een forum is er om mensen te helpen maar als je een bepaalde link voor de derde keer post waarbij de eerste persoon al te horen heeft gekregen dat zijn bijdrage niet van toepassing is op het onderwerp waar het in deze thread om gaat en je doet dat bewust om de boel te verzieken, dan ben je dus een trol. Doe je het niet bewust dan ben je misschien geen oen maar erg slim komt het op mij ook niet over. Je laat in elk geval doorschemeren dat je iets post zonder dat je de rest gelezen hebt. Laten we zeggen gemakzucht?
Maar goed, blijkbaar heb je het in elk geval vanaf #22 wel gevolgd, dus dan ben je voor mij aan het trollen. Dat vind ik jammer van de thread want op zich was de oorspronkelijke discussie wel interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koentje1950 Bekijk berichtHeb je opgemerkt dat ik niet alleen was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtRare vraag. Zoals je hier kunt lezen heb ik dat inderdaad opgemerkt. Maar je wilt toch niet beweren dat 2 of 3 trollen beter zijn dan één?
Comment
-
-
Ook al post je iemand hier 20 maal het zelfde antwoord, daarom is hij nog geen trol of oen, wat ben je dan als je een vraag steld die twee jaar geleden ook al eens gesteld werd???
Ben je dan ook te lui om heel het forum door te lezen??
Laat het mij hier bij houden, maar ik vraag enkel voor je iemand een verwijt naar zijn hoofd werpt, van eerst eens voor de spiegel te staan ....... de rest ken je misschien wel.
Hopelijk houd deze zever eindelijk eens op en wordt er normaal geantwoord op vragen en op antwoorden van andere leden, zonder verwijzingen naar........
Tech8
Comment
Comment