Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lensdopken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lensdopken

Misschien een tip .indien je een externe flits vebruikt dovenop velcro lijmen en doe hetzelfde aan de "buitenkant" van je lensdop ook ,zit volgens mij nergens in de weg en het maakt geen storend geluid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
      Misschien een tip .indien je een externe flits vebruikt dovenop velcro lijmen en doe hetzelfde aan de "buitenkant" van je lensdop ook ,zit volgens mij nergens in de weg en het maakt geen storend geluid
      Dan koop ik mij, bij wijze van spreken, nog liever elke week een nieuwe lensdop ipv met lijm of andere plakspullen op mijn fotomateriaal te zitten

Ik steek de dop gewoon in mijn broek/jaszak en heb er tot nu toe nog nooit één verloren.
      Mvg Tim

Comment

Broekzak
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

eveneens broekzak
          maar heb altijd een broek met enorm veel zakken aan
          dus das ook altijd zoeken
          maar tot nu toe geen verloren
          hout vasthouden

Comment

Gewoon in de tas........ ben nog nooit één verloren....
            www.indetailfotografie.nl

Comment

idd gewoon in de achterzak

en als er ooit eentje wegloopt => gewoon een ander kopen van een of ander onbekend merk
              foto als spiegel of als venster?

Comment

Vandaag eentje in de riool . . . Morgen RioolPers . . .
                ( Lensdop rolde in de riool . . .)
                zero

Comment

Ik heb 1 lensje met een draaitje aan het lensdopje. GEK word ik er van. Ik knip het nog eens door. Hoeveel foto's ik al niet heb met een stukje lensdopje.

Nee. geen draadje meer aan mijn lensdopjes.

Maar verder gaat het goed met me.
                  Fotoapparatuur
                  Portfolio

Comment

In men broekzak, dan vind je die nadien terug in de wasmachine, in men auto kan je er ook altijd wel eens eentje terugvinden, overal waar ik kom eigenlijk vind ik wel lensdopjes, ...
                    Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

Comment

M'n hond is getraind om de lensdopjes in z'n bek bij te houden ...
                      hij is sowieso een grooote voorstander van "fotografische wandelingen"

Anders in linkerbroekzak ... vraag me trouwens af waarom bij meesten onder ons dat in de linkerbroekzak gebeurd
                      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Misschien omdat je met je rechterhand het toestel vasthoud??
                        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

ik neem mijn madam mee om mijne rommel vast te houden!
                          is ze ook nog eens buiten geweest!
                          grts; M

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                            M'n hond is getraind om de lensdopjes in z'n bek bij te houden ...
                            Klopt het dat jouw hond er nu een beetje uitziet als Raoni
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
                            X