Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

borsten groter laten lijken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • borsten groter laten lijken

    Ik heb morgen een shoot met een model met redelijk kleine borsten (geen idee van de cup, ik neem aan A ofzo). Ik vind totaal niet dat ze zich daarover moet schamen, mijn beste naaktmodellen hadden een A-cup, maar ik wil toch mijn best doen om haar zo te fotograferen dat haar borsten wat groter uitkomen. Hebben jullie daar tips voor? Het is fashion, lingerie, bedekt naakt en als ze zich er goed bij voelt, dan doen we ook naakt.

    Het enige dat ik kan bedenken is zien dat ze haar armen niet teveel omhoog doet. Eventueel een pose waar ze haar armen kruist onder haar borsten zodat die kan dienen als natuurlijke push-up ofzo. Nog tips?

    Neen, geen photoshop.
    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: borsten groter laten lijken

    Het is natuurlijk wat laat, want morgen heb je al een shoot, maar ik heb horen zeggen dat "als je altijd je korstjes opeet" je dan flinke tetjes krijgt.

    MVG, jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: borsten groter laten lijken

      Voor 500€ wil ik haar wel van haar probleem afhelpen.

      Met niet goed, geld terug garantie.


      Sorry voor de OT, is nabewerking geen optie?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: borsten groter laten lijken

        Neen, nabewerking is geen optie. Ten eerste wil ik haar niet beledigen met te moeten zeggen dat ik haar borsten na de shoot heb moeten bewerken (zou haar zelfvertrouwen niet echt helpen) en ten tweede kan ik zoiets niet in photoshop.
        http://www.dennisclaes.be

        Comment


        • #5
          Re: borsten groter laten lijken

          Volgens mij zit de oplossing in het woord "creativiteit".

          - creatief met schaduwen
          - creatief met silhouetten
          - creatief met standpunten
          - creatief met ... (vul zelf maar in)
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: borsten groter laten lijken

            Bedankt, daar heb ik wel iets aan. Schaduwen, dat is nog zo geen slecht idee, ik doe naakt toch zowieso liefst low-key. Perspectief ... kikker misschien ofzo ... Qua standpunten haar mss zoveel mogelijk voorover laten buigen ofzo ...

            Ok, alleszins weer stof tot nadenken.
            http://www.dennisclaes.be

            Comment


            • #7
              Re: borsten groter laten lijken

              Geen probleem.



              mvg
              Antoine

              Comment


              • #8
                Re: borsten groter laten lijken

                Mja sorry, een grapje kan al eens, maar dit topic staat nu zowat voor driekwart vol met flauwe mopjes over iets waar dit meisje zich heel slecht over voelt en één kwart met nuttige informatie ...
                http://www.dennisclaes.be

                Comment


                • #9
                  Re: borsten groter laten lijken

                  Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
                  Mja sorry, een grapje kan al eens, maar dit topic staat nu zowat voor driekwart vol met flauwe mopjes over iets waar dit meisje zich heel slecht over voelt en één kwart met nuttige informatie ...
                  Je heb deels gelijk, echter je vraagstelling roept dit ook een beetje af.

                  Wij mannen zijn namelijk het probleem dat een vrouw met kleine borsten zich niet lekker voelt.
                  Te tendens is toch "Als je borsten niet goed zijn dan maken we ze toch goed ".

                  We vergeten hierbij dat persoonlijke smaken (ook bij borsten) verschillen.

                  Klein maar mooi, als het maar natuurlijk is.
                  mvg
                  Antoine

                  Comment


                  • #10
                    Re: borsten groter laten lijken

                    Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
                    ... Qua standpunten haar mss zoveel mogelijk voorover laten buigen ofzo ...
                    't Is algemeen geweten dat borstjes in die houding groter lijken. Véél te makkelijk!
                    Het zou van méér creativiteit getuigen, als je de tweelingzusjes in hun meest voorkomende positie zou fotograferen namelijk: vechtend tegen de zwaartekracht.

                    Ook de juiste kleding kan een grotere boezem suggereren. Ik denk daarbij aan een mooi "fietsenpaadje" (lees: decolleté).
                    Last edited by Jos Vanhengel; 12 juli 2008, 00:12.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: borsten groter laten lijken

                      Misschien zou je je beter toch niet al te veel op die borsten fixeren.
                      Speel met licht, poses, doe wat je anders doet. En zorg zo gewoon dat je mooie beelden maakt.
                      Door je teveel zorgen te maken wordt de grootte van haar boezem misschien teveel het centrale aandachtspunt, terwijl dat niks zegt over hoe mooi een lichaam kan zijn, en het is in elk geval geen voorwaarde om een prachtige foto te maken.
                      Als dat meisje zich daar echt slecht om voelt kan je niks beters doen dan zorgen dat je schitterende beelden maakt waar ze mooi op staat, zoals ze is.
                      En wie weet voelt ze zich dan al een stuk beter..
                      Succes!

                      Comment


                      • #12
                        Re: borsten groter laten lijken

                        zoiets?

                        Borsten vergroten zonder chirurgie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: borsten groter laten lijken

                          Bedankt voor de nuttige tips, kzal het eens met haar bespreken. En inderdaad, haar borsten zouden niet het centrale punt mogen zijn, maar ze zou heel graag naakt poseren en ze zegt dat alleen haar borsten haar tegenhouden, kvind het gewoon spijtig dat ze op die manier denkt en kwil haar tonen dat haar borsten just fine zijn zoals ze zijn.
                          http://www.dennisclaes.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: borsten groter laten lijken

                            Oorspronkelijk geplaatst door s5034454 Bekijk bericht
                            en kwil haar tonen dat haar borsten just fine zijn zoals ze zijn.
                            ... en dit durf je nu al te stellen zonder dat je het meisje haar borsten gezien hebt?

                            Als je merkt dat ze zich niet 100% goed voelt wegens haar borsten dan moet jij het initiatief nemen om voor te stellen dat ze géén topless mag doen. Ze twijfelt maar jij laat blijken (zonder ooit haar borsten te zien) dat ze "just fine" zijn ... wie wil er persé wie naakt shooten dan?
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: borsten groter laten lijken

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              ... en dit durf je nu al te stellen zonder dat je het meisje haar borsten gezien hebt? Als je merkt dat ze zich niet 100% goed voelt wegens haar borsten dan moet jij het initiatief nemen om voor te stellen dat ze géén topless mag doen. Ze twijfelt maar jij laat blijken (zonder ooit haar borsten te zien) dat ze "just fine" zijn ... wie wil er persé wie naakt shooten dan?
                              Bekijk het van de positieve kant, Tom. Hij voelt zich geroepen om 't meisje van haar complexen af te helpen.
                              Ik wens hem alle succes bij deze hachelijke onderneming.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X