Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is de eerste (en ook langste) aflevering in de reeks ‘Fotografie in mensentaal’. In 5 artikels vertel ik meer over de body, de lens, de flitser, de accessoires en de software die bi…
Dit is de eerste (en ook langste) aflevering in de reeks ‘Fotografie in mensentaal’. In 5 artikels vertel ik meer over de body, de lens, de flitser, de accessoires en de software die bi…
gr marnix
Die site zou ik mijden, al na 10 seconden stuitte ik op:
[kwoot]
Een tweede factor die de belichting van een foto bepaalt, is de sluitertijd. De sluiter bevindt zich op de body, en is een klepje dat alle licht volledig afsluit van de sensor of het filmpje. Bij reflexcamera’s is dit klepje een spiegeltje dat het licht naar de zoeker kaatst, en daarom wordt er ook wel eens gesproken van een spiegelreflexcamera.
[kwoot]
Comment