Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

El Cheapo statief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• El Cheapo statief

Wie schrijft de eerste review

LINK
    www.fotofolio.be

Re: El Cheapo statief

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Wie schrijft de eerste review

LINK
    GEWELDIG!!!
    Ga ik meteen maken hahaha.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

'k zie het al voor me... Hij lost z'n voet eventjes zonder het te beseffen, en die ring vertrekt richting z'n gebit.

Zou hij enkele maanden later met een nieuwe videotutorial aan komen draven: how to make yourself a 1dollar pair of teeth...?

Mvg,
      Frederic

Comment

Eerlijk gezegd, ik vind het een geniaal idee! (als 't werkt).
        Ik kan me levendig inbeelden dat dit een stopje verschil maakt, ik ga zo eens iets maken zie! Kris

Comment

ik ga zo eens iets maken zie! Kris
          Opletten: er zit mss. een patent op
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Lijkt me eigenlijk ook wel een goed idee, maar dan moet je wel altijd rechtop foto's trekken (lastig bij macro als je voorover buigt, door de knieën gaat, enz.)

PS: ik denk niet dat je de tanden zou raken, het is een niet elastisch touwtje
            Mijn foto's en fractals
            Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door starsofglass Bekijk bericht
              Lijkt me eigenlijk ook wel een goed idee, maar dan moet je wel altijd rechtop foto's trekken (lastig bij macro als je voorover buigt, door de knieën gaat, enz.)
              Misschien moet je dan een iets duurder model maken met aan het touw om de 10cm een ring.
              blog

Comment

brilliant idee
                Mijn foto's en fractals
                Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

Comment

Zie ook deze post uit juli 2003...

Comment

Of het touwtje aan je statief binden en dan je voet op je statief zetten...
                    Even ernstig, ik ben deze suggestie toch al een aantal keren tegengekomen op het net.
                    Je hoeft trouwens niet eens een bout, je kunt ook een lus maken en daar je objectief doorsteken. En je voet kan ook zo op het touwtje, zonder de metalen ring. In feite heb ik hier ter plekke een 100% verbeterde versie uitgevonden! Patent in aanvraag en namaak uiteraard verboden...
                    Panasonic FZ50 - UV-filter - Raynox 150 & 6600PRO - 2x batt. - 2x Extreme III 2GB - Manfrotto 718B - SMW-RS1 draadontsp.
                    vr. gr. DOOV

Comment

En nog een verbetering: maak aan elk uiteinde van het touwtje een lus. Eén om je voet in te zetten en de andere om je lens door te steken. Deze verbeterde luxe-versie zal straks in de handel uiteraard iets duurder zijn dan de standaarduitvoering met slechts één lus...
                      Last edited by Doov; 18 januari 2008, 11:08.
                      Panasonic FZ50 - UV-filter - Raynox 150 & 6600PRO - 2x batt. - 2x Extreme III 2GB - Manfrotto 718B - SMW-RS1 draadontsp.
                      vr. gr. DOOV

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                        Zie ook deze post uit juli 2003...
                        Oei deze had ik over het hoofd gezien
                        www.fotofolio.be

Comment

Working...
                        X