Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bedrijfsreportage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• bedrijfsreportage

hallo, binnenkort moet ik een bedrijfsreportage gaan schieten. ik heb hier nog niet zoveel ervaring mee, dus mijn vraag was: heeft er iemand tips of handige weetjes omtrend gebruik van extern materiaal, de te kiezen instellingen en dergelijke die het voortdurend opnieuw regelen en bijstellen van de camera vergemakkelijken?
    bij voorbaat dank

Re: bedrijfsreportage

alle bedrijfsreportages zijn identiek
    alle extern materiaal is identiek
    iederen heeft dezelfde voorkeuren qua instellingen

de vraag zal dus rap beäntwoord worden

Mag ik veronderstellen uit wat je post dat je een eerste betaalde shoot voor een bedrijf gaat doen? en dat je je afvraagt hoe je met een flits, een reflectiescherm, filters etc om moet gaan?

Betreft het een bedrijfsvoorstelling, een productvoorstelling, een event, een ...."whatever" ... er kunnen 1001 dingen schuil gaan onder de noemer "bedrijfsreportage" en ook "extern materiaal" is niet eenduidig .. dit is dus een vraag waar ik geen zinnig antwoord op kan geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skip Bekijk bericht
      hallo, binnenkort moet ik een bedrijfsreportage gaan schieten. ik heb hier nog niet zoveel ervaring mee, dus mijn vraag was: heeft er iemand tips of handige weetjes omtrent gebruik van extern materiaal, de te kiezen instellingen en dergelijke die het voortdurend opnieuw regelen en bijstellen van de camera vergemakkelijken?
      bij voorbaat dank