Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indoor Evenement

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Indoor Evenement

Hallo,
    Mijn eerste post op dit forum en al meteen een vraag
    Ik moet binnenkort voor mijn werk foto's maken tijdens een evenement georganiseerd door het bedrijf. Dit zal vooral binnen te doen zijn (Technopolis Mechelen) en varieert van het fotograferen van 'experimenterende kinderen' tot lezingen.
    Hebben jullie tips om geslaagde foto's te nemen? Ik zal hoofdzakelijk werken met een Eos 400d en een 17-70mm 2.8 objectief.

Merci!
    Canon 40d, Canon 50mm 1.8, Canon 70-200mm 4L, Sigma 17-70mm 2.8

Re: Indoor Evenement

Oorspronkelijk geplaatst door ManontheSide Bekijk bericht
    Hallo,
    Mijn eerste post op dit forum en al meteen een vraag
    Ik moet binnenkort voor mijn werk foto's maken tijdens een evenement georganiseerd door het bedrijf. Dit zal vooral binnen te doen zijn (Technopolis Mechelen) en varieert van het fotograferen van 'experimenterende kinderen' tot lezingen.
    Hebben jullie tips om geslaagde foto's te nemen? Ik zal hoofdzakelijk werken met een Eos 400d en een 17-70mm 2.8 objectief.

Merci!
    Ze mogen altijd een offerte bij me vragen.

Comment

wat is dit nou weer voor antwoord, Bij mij mogen ze ook een offerte vragen, maar deze man is gevraagd om het te doen en hij vraagt tips hoe hij het het beste kan aanpakken, Het is een forum om elkaar te helpen en niet om jezelf te verkopen

Maar goed genoeg tijd verspild aan het vage antwoord en weer terug naar de vraag van ManontheSide. als je gewoon mensen in de zaal wilt fotograferen dan zou ik een externe flitser gebruiken en kiezen voor flitsen op het tweede gordijn, voor meer info hierover gewoon even zoeken op het forum, er staan zat topics. en als er iets van een podium is dat verlicht is als bijvoorbeeld een theater zal ik zo dicht mij proberen te staan en niet te flitsen. groot diafragma kiezen en hoge iso.
      bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

Comment

't zijn à la limiet reportage foto's... je lens lijkt me wel goed, en inderdaad zoals reeds gezegd een externe flits...

als je alles haarscherp wilt hebben... camera op manuele stand, F8 exposure 1/125 en de flits het werk laten doen...

als je de achtergrond ook wilt hebben, tweede gordijn, maar zorg dan dat je op statief werkt...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Bedankt voor het advies. Maar de zaak in kwestie is al afgelopen
          Ik heb trouwens helemaal geen foto's moeten nemen, omdat er geopteerd is om een prof in te huren.
          Deze gebruikte trouwens een softbox voor te flitsen...
          Canon 40d, Canon 50mm 1.8, Canon 70-200mm 4L, Sigma 17-70mm 2.8

Comment

Working...
          X