Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wittere achtergrond bekomen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wittere achtergrond bekomen

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht
    Sorry maar je hebt een goedkope lichtstudio en je wilt perfecte foto's maar het mag geen geld kosten en ook geen extra werk zijn.

Die extra stap in Photoshop is niet zoveel werk hoor. Het is niet dat je een sportfotograaf bent die nadien 800 foto's moet verwerken in Photoshop om ze allemaal perfect te krijgen.
    Dus omdat het goedkoop is mag ik niet proberen om mijn foto's zo goed mogelijk te maken.
    En daarbij wat heeft het aantal hier mee te maken. Gij weet toch niet hoeveel foto's ik zo moet maken en waarvoor ze moeten dienen.
    En nog iets, waarom moet er direct met fotoshop afgekomen worden, is er dan volgens u werkelijk geen ander manier om dit te doen of weet ge het gewoon niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black Bull Bekijk bericht
      Dus omdat het goedkoop is mag ik niet proberen om mijn foto's zo goed mogelijk te maken.
      En daarbij wat heeft het aantal hier mee te maken. Gij weet toch niet hoeveel foto's ik zo moet maken en waarvoor ze moeten dienen.
      En nog iets, waarom moet er direct met fotoshop afgekomen worden, is er dan volgens u werkelijk geen ander manier om dit te doen of weet ge het gewoon niet.
      Tuurlijk mag je dat proberen maar alles heeft z'n grens. Een lada is trager dan een Audi, wat je ook probeert. Photoshop is een handig hulpmiddel als je niet wil investeren in studiomateriaal.

Maar bon, zijn mooie treinen dus veel succes ermee!
      Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
      Meer op: www.xindi.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk bericht
        Photoshop is een handig hulpmiddel als je niet wil investeren in studiomateriaal.

Even een doordenkertje: Gestolen studiomateriaal is anders even goedkoop als een gekraakte Photoshop
        Het studiomateriaal dat hij maar nodig heeft zal dus waarschijnlijk goedkoper zijn dan een legale photoshop

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Even een doordenkertje: Gestolen studiomateriaal is anders even goedkoop als een gekraakte Photoshop
          Het studiomateriaal dat hij maar nodig heeft zal dus waarschijnlijk goedkoper zijn dan een legale photoshop

Mvg,
          Daar heb je gelijk in
          Er zijn wel goedkopere programma's om een achtergrond wit te maken
          Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
          Meer op: www.xindi.be

Comment

Working...
          X