Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weet iemand goeie locatie's??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Weet iemand goeie locatie's??

Oorspronkelijk geplaatst door Stoopken Bekijk bericht
    Dé lokatie, qua dierenfotografie is voor mij met grote voorsprong Park paradisio, voor degene die het niet kennen: www.paradisio.be . In tegenstelling tot andere dierenparken zitten de dieren daar in grote ruimtes, dus kan je makkelijk foto's nemen zonder dat daar een omheining of andere onnatuurlijke zooi opstaat. Het is er heel groot en de verscheidenheid aan dieren is enorm. je hebt er ook elke dag roofvogelshows zodat je ook kan oefenen op vliegende vogels.
    Een abonnement kost daar maar een prikje en dan ga je zo vaak je wil En nee ik ben er geen werknemer
    Grtz

Btw: ik ga er vaak naartoe, vanuit Waregem, wie wil mag gerust mee rijden voor een dagje foto's schieten.

Ah, hebben ze daar meer dan vogels alleen?
    Ik ben ook van waregem (allé, beveren-leie).
    Valt er eigenlijk wat te schieten met een 50-150mm of moet je daar een 300 of meer voor hebben? Heb namelijk nauwelijks of geen ervaring met dieren fotografie.
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

Comment

Ja hoor, veel meer Om je een idee te geven, je kan het zien als het serpentarium, sealife en de zoo in 1, maar dan groter en naar mijn mening mooier. ( Ik heb zo toch alle 4 bezocht vorig jaar ).
      Vele dieren zitten er echt dichtbij of lopen er gewoon vrij rond . Je kan zelfs gewoon met de 18 - 55 mm aan de slag .
      Maar een 300 mm is natuurlijk handig, want ze zitten niet allemaal op 1 meter.
      Grtz

Comment

Even nieuw leven inblazen

Nog iemand goeie locaties rond mechelen? wel waar je met model kan gaan.
        Dus niet rombouts toren of dergelijke

greetz
        Sergio
        www.sergioprodi.com
        Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X Jan X Bekijk bericht
          Locaties in het Waasland ook meer dan welkom. Ik weet er eentje, de oude Cocktail discotheek naast het tankstation op de weg naar lokeren dit ligt op die baan van die meubelwinkel.

Ben dus echt niet goed in plaatsbeschrijvingen hé
          verkeerd srry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
            In Bonheiden wist ik deze leegstaande boerderij te vinden. Als je wil dan pm ik je de locatie.
            Ook van het Mechelse spookhotel kan ik je de toegangsweg doorgeven.
            Wat denk je van het oude goederenstation op de Nekkerspoel. Is nu wel volledig afgesloten maar je kan informeren bij de NMBS om er te mogen rondlopen.
            In de Mechelse randgemeenten vind je nog wel hier en daar een oude bunker, meestal met grafitti bespoten zoals die in Rijmenam aan de Dijle richting Mechelen.
            Beste,

ikzelf ben een hobbyfotograaf en graag zou ik eens een amateurshoot in het befaamde 'spookhotel' doen, ik zou alleen niet weten waar precies het zich bevind.
            zou je mij kunnen helpen?

Ilona

Comment

Dat gaat niet meer, het Hotel is afgesloten met omheining en er loopt geregeld security rond en boswachters die onmiddelijk de politie verwittigen
              www.sergioprodi.com
              Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sergio_Nikon Bekijk bericht
                Dat gaat niet meer, het Hotel is afgesloten met omheining en er loopt geregeld security rond en boswachters die onmiddelijk de politie verwittigen
                Toch nog niet zo lang dan want ik ben daar op 22 februari nog geweest, toen kon je er nog ongestoord rondlopen.
                Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

Comment

ga eens naar de Battel , veel activiteit aan de sluis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kartix Bekijk bericht
                    Toch nog niet zo lang dan want ik ben daar op 22 februari nog geweest, toen kon je er nog ongestoord rondlopen.
                    en is er dan volgens jou nog mogelijkheid om een regeling te treffen?

zou iemand anders mij de exacte locatie willen doorsturen zodat ik zelf eens een kijkje kan gaan nemen?

X

Comment

Working...
                    X