Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil hiermee eens wat experimenteren. Wie kan mij tips geven? Welke thema's leveren zich beter voor zwart-wit en welke minder? Hoe schakel je in PS best over naar zwart wit?
Alvast bedankt.
Last edited by Marieke; 26 februari 2007, 21:31.
Reden: Een taalfout
Wie kan mij tips geven? Welke thema's leveren zich beter voor zwart-wit en welke minder? Hoe schakel je in PS best over naar zwart wit?
Alvast bedankt.
Tips? Eens de zoekfunctie van het forum gebruiken is er alvast één! Dan zou je onder andere dit interessante topic gevonden hebben met verschillende mogelijkheden om een foto om te zetten naar zwart-wit
En welke thema's? Dat kan ieder thema zijn, tenzij de kleur echt nodig is...
Comment