Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 350D

Oorspronkelijk geplaatst door Maksim Galkin Bekijk bericht
    En hoe vind je die?

Ben al een tijd op zoek naar één in het Antwerpse, maar nog niet gevonden...
    Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
    Eenvoudig:google eens fotoclub+antwerpen en je krijgt er veel te veel

ik raad Maksim ook ineens aan om te zoeken op: 'basiscursus+internet'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maksim Galkin Bekijk bericht
      Als je de ledenlijst van die club bekijkt: met alle respect, maar de gemiddelde leeftijd ligt nogal hoog...

Achh komaan, niet zo twijfelen, ikzelf ben nu 19 jaar, en toen ik zo'n 15 was, ben ik bij Renovat eens een kijkje gaan nemen, op mn eentje. Daar was de gemiddelde leeftijd ook relatief hoog, maar zij zijn wel diegene die meestal de grootste kennis van zaken hebben. Naar een fotoclub ga je voor ervaringen/kennis/foto's te delen met elkaar, niet om samen uit te gaan en te feesten hé. Die mensen waren toen trouwens zeer behulpzaam, sommigen hadden toen al een digitale reflexcamera wat je toen nog niet zoveel tegenkwam wegens veeel te duur. Maar ben er maar enkele keren geweest aangezien ik vrij vroeg ben gestopt met analoog... leek + student + analoog + zelf sparen voor filmrolletjes te kopen/afdrukken = niet zo'n goed idee tijden zijn veranderd, en daar hebben we de relatief goedkope en toch kwaliteitsvolle reflexcamera's!

Comment

http://www.canon.co.jp/Imaging/enjoydslr/p_1_001.html hier wordt in 4 hoofdstukken plus onderverdelingen interactief uitgelegt wat je kan doen met een DSLR, Wat het verschil is tussen een gewone digitale cam en een spiegelreflex... concepten zoals trillingsonscherpte, bewegingsonscherpte, diafragma, sluiterstijd.. plus

omtrent de 350D..
        Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier

Comment

Working...
        X