Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 350D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon 350D

kan iemand mij tips geven over het werken met de canon 350D? ben net begonnen met fotografie, dus is wss wel domme vraag voor de meeste van jullie
    vriendelijke groetjes
    esme

Re: canon 350D

er bestaat een boek van easy computing over je 350D...
    heb zelfde boek voor nikon D50 en is !
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Hoi,

Neem eerst eens de tijd om de handleiding van je camera te doorlopen. Als je weet waar de voornaamste knopjes voor dienen kan je beginnen experimenteren en de camera beter leren kennen. Koop eventueel een goed boek over fotografie algemeen. Daarin worden alle basisbegrippen uit de doeken gedaan.

Sluit je aan bij een lokale fotoclub. dar zit doorgaans heel wat ervaring samen en kan je ongetwijdeld ook heel wat opsteken.

Neus rond op dit forum, stel gerichte vragen. (hoe doe ik dit of dat)...

In ieder geval veel pelzier gewenst met je camera

Wouter.
      Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door esmeralda Bekijk bericht
        kan iemand mij tips geven over het werken met de canon 350D? ben net begonnen met fotografie, dus is wss wel domme vraag voor de meeste van jullie
        vriendelijke groetjes
        esme
        op P mode zetten, mikken & klikken.... begin zo al eens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouterdhoye Bekijk bericht
          Sluit je aan bij een lokale fotoclub.
          En hoe vind je die?

Ben al een tijd op zoek naar één in het Antwerpse, maar nog niet gevonden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maksim Galkin Bekijk bericht
            En hoe vind je die?

Eenvoudig:google eens fotoclub+antwerpen en je krijgt er veel te veel

Comment

e-book "A Short Course in Canon Eos Digital Rebel XT (350D) Photography" op shortcourses.com

of

Blue Crane Digital - Canon Digital Rebel Training DVD

of

Blue Crane Digital Quick Field Guide For Canon Rebel XT

Comment

En hoe vind je die?

Zoek eens op www.beeldexpressie.be De meeste fotoclubs zijn aangesloten bij het cvb.

wouter.
                Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

Veel gebruiksaanwijzingen zijn na bladzijde 3 al niet meer te begrijpen. Canon heeft echter een boekje gemaakt wat goed tot zeer goed te lezen is.
                  Camera op schoot en vanaf pagina 1 lezen.
                  Na een half uur ben je heeeeel veeeel wijzer.
                  http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                    op P mode zetten, mikken & klikken.... begin zo al eens
                    Da's de beste raad die ik hier al gezien heb. En ondertussen lezen, leren, vragen stellen. Maar vooral veel foto's maken.
                    ______
                    www.vue.photo

Comment

En hoe vind je die?

Thuis in de zetel bliven en wacten tot er iemand aanbelt met de vraag of je lid wil worden.
                      Het moet toch niet zo moeilijk zijn om wat te vinden, ik heb effe gekeken, is Deurne ook goed ? : http://users.telenet.be/fotoclubjep/route.htm
                      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                        Thuis in de zetel bliven en wacten tot er iemand aanbelt met de vraag of je lid wil worden.
                        Het moet toch niet zo moeilijk zijn om wat te vinden, ik heb effe gekeken, is Deurne ook goed ? : http://users.telenet.be/fotoclubjep/route.htm
                        Ik heb natuurlijk ook wel al gegoogled, maar ik heb een beetje schrik om in zo'n club terecht te komen.
                        Als je de ledenlijst van die club bekijkt: met alle respect, maar de gemiddelde leeftijd ligt nogal hoog...

Comment

Als je de ledenlijst van die club bekijkt: met alle respect, maar de gemiddelde leeftijd ligt nogal hoog...
                          In de regel ligt de doorsnee-leeftijd van de leden van fotoclubs inderdaad wat hoger dan die van een student bijvoorbeeld. Maar je wil toch wat op fotogebied opsteken, dus waar zit je dan beter om te profiteren van de ervaring van wat "oude rotten" op dat gebied.
                          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht
                            er bestaat een boek van easy computing over je 350D...
                            heb zelfde boek voor nikon D50 en is !
                            Dit boek stond begin dit jaar in reklame in de Makro, voor 29 Euro, heb het toen gekocht, en het is inderdaad een mooi boek, en specifiek op de 350D geschreven.

Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Ik heb natuurlijk ook wel al gegoogled, maar ik heb een beetje schrik om in zo'n club terecht te komen.
                              Het is natuurlijk doordat er geen jongeren naar de clubs komen dat de gemiddelde leeftijd hoog ligt. Maar hopelijk mogen we je eens begroeten bij JEP. Vergeet niet dat de meeste van deze "ouderen" al vele jaren fotografen en vele ook al digitaal. Kom gerust enkele keren de sfeer opsnuiven zonder verplichtingen. Zoals je op onze site kan zien in agenda hebben nu maandag 22 jan 07 digitaal forum. Dit houd dat er digitale beelden (al dan niet bewerkt) worden geprojecteerd met een beamer en besproken.
                              PS: Bedankt Jan Brouwers om onze club te noemen uit de vele in het Antwerpse
                              Last edited by Bariwo; 19 januari 2007, 00:03.
                              Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200
                              Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen

Comment

Working...
                              X