Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kan iemand mij tips geven over het werken met de canon 350D? ben net begonnen met fotografie, dus is wss wel domme vraag voor de meeste van jullie
vriendelijke groetjes
esme
Neem eerst eens de tijd om de handleiding van je camera te doorlopen. Als je weet waar de voornaamste knopjes voor dienen kan je beginnen experimenteren en de camera beter leren kennen. Koop eventueel een goed boek over fotografie algemeen. Daarin worden alle basisbegrippen uit de doeken gedaan.
Sluit je aan bij een lokale fotoclub. dar zit doorgaans heel wat ervaring samen en kan je ongetwijdeld ook heel wat opsteken.
Neus rond op dit forum, stel gerichte vragen. (hoe doe ik dit of dat)...
kan iemand mij tips geven over het werken met de canon 350D? ben net begonnen met fotografie, dus is wss wel domme vraag voor de meeste van jullie
vriendelijke groetjes
esme
op P mode zetten, mikken & klikken.... begin zo al eens
Veel gebruiksaanwijzingen zijn na bladzijde 3 al niet meer te begrijpen. Canon heeft echter een boekje gemaakt wat goed tot zeer goed te lezen is.
Camera op schoot en vanaf pagina 1 lezen.
Na een half uur ben je heeeeel veeeel wijzer.
Oorspronkelijk geplaatst door Maksim GalkinBekijk bericht
En hoe vind je die?
Ben al een tijd op zoek naar één in het Antwerpse, maar nog niet gevonden...
Thuis in de zetel bliven en wacten tot er iemand aanbelt met de vraag of je lid wil worden.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om wat te vinden, ik heb effe gekeken, is Deurne ook goed ? : http://users.telenet.be/fotoclubjep/route.htm
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Thuis in de zetel bliven en wacten tot er iemand aanbelt met de vraag of je lid wil worden.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om wat te vinden, ik heb effe gekeken, is Deurne ook goed ? : http://users.telenet.be/fotoclubjep/route.htm
Ik heb natuurlijk ook wel al gegoogled, maar ik heb een beetje schrik om in zo'n club terecht te komen.
Als je de ledenlijst van die club bekijkt: met alle respect, maar de gemiddelde leeftijd ligt nogal hoog...
Als je de ledenlijst van die club bekijkt: met alle respect, maar de gemiddelde leeftijd ligt nogal hoog...
In de regel ligt de doorsnee-leeftijd van de leden van fotoclubs inderdaad wat hoger dan die van een student bijvoorbeeld. Maar je wil toch wat op fotogebied opsteken, dus waar zit je dan beter om te profiteren van de ervaring van wat "oude rotten" op dat gebied.
er bestaat een boek van easy computing over je 350D...
heb zelfde boek voor nikon D50 en is !
Dit boek stond begin dit jaar in reklame in de Makro, voor 29 Euro, heb het toen gekocht, en het is inderdaad een mooi boek, en specifiek op de 350D geschreven.
Ik heb natuurlijk ook wel al gegoogled, maar ik heb een beetje schrik om in zo'n club terecht te komen.
Het is natuurlijk doordat er geen jongeren naar de clubs komen dat de gemiddelde leeftijd hoog ligt. Maar hopelijk mogen we je eens begroeten bij JEP. Vergeet niet dat de meeste van deze "ouderen" al vele jaren fotografen en vele ook al digitaal. Kom gerust enkele keren de sfeer opsnuiven zonder verplichtingen. Zoals je op onze site kan zien in agenda hebben nu maandag 22 jan 07 digitaal forum. Dit houd dat er digitale beelden (al dan niet bewerkt) worden geprojecteerd met een beamer en besproken.
PS: Bedankt Jan Brouwers om onze club te noemen uit de vele in het Antwerpse
Canon 7D + Batterijgrip + 10-20mm sigma + 24-70 sigma + Sigma 120 - 300 + Canon 70 - 200 Het ligt in de menselijke natuur om verstandig te denken en idioot te handelen
Comment