Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

noise verwijderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• noise verwijderen

Na 'perrush goes pbase', nu ook 'perrush goes WWW'

Ik zat al langer in mijn kop om eens een site te maken met wat info op. Ik krijg nl nogal wat mails met 'hoe doe je dat, hoe doe je dit' en met een site zou ik die makkelijk kunnen beantwoorden (1 keer doen, en geen 25 keer gelijk nu)

Maar ik ben een nerd als het op website aankomt , en om er eentje te laten maken (lees : betaald) had ik ook niet echt zin.

Gisteren dan toch maar mijn design schoenen aangetrokken en eraan begonnen. Ik moet zeggen dat het resultaat me persoonlijk meevalt (een 4 uur werk van scratch te beginnen).

enfin genoeg geleuterd. Perrush heeft dus een site en er zullen regelmatig wat artikeltjes opkomen.

Eerste artikeltje is hoe ik mijn achtergrondjes bewerk.

Hier het linkje

Het is nog niet echt een site, alleen deze pagina. Maar ik wilde eerst de reactie op de layout eens afwachten voor ik verder ga.
    Last edited by Perrush; 6 december 2006, 05:26.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Re: noise verwijderen

Mooie layout.

Ttz, de kleuren vind ik mooi. Maar de links naar je stockfoto's en andere vind ik te prominent aanwezig. Hiervoor kan je mijn inziens beter een aparte pagina aanmaken.
    PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
      Mooie layout.

Ttz, de kleuren vind ik mooi. Maar de links naar je stockfoto's en andere vind ik te prominent aanwezig. Hiervoor kan je mijn inziens beter een aparte pagina aanmaken.
      tja, daar heb je wel gelijk in, maar gedeeltelijk is dat ook de bedoeling.

De 'exposure' die ik krijg via die links is mijn 'beloning' voor de moeite om die dingen online te zetten. Is imho niks mis mee.
      --

Comment

En wat heeft dit allemaal met de topic-titel te maken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotojeroen Bekijk bericht
          En wat heeft dit allemaal met de topic-titel te maken?
          Als je het linkje eens zou aanklikken zou je dat allemaal zelf te weten komen...

Mvg,

Frederic

Comment

Had ik al gedaan, maar dan blijf ik bij het punt. Het inhoudelijke stuk van de website gaat daar wel over, maar meoten we de site behandelen op de inhoud of de opmaak. Volgens mij wordt er toch echt de opmaak bedoeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotojeroen Bekijk bericht
              Had ik al gedaan, maar dan blijf ik bij het punt. Het inhoudelijke stuk van de website gaat daar wel over, maar meoten we de site behandelen op de inhoud of de opmaak. Volgens mij wordt er toch echt de opmaak bedoeld.
              bekijk het hoe je het wilt.

als je commentaar hebt op de layout kan je die geven, maar hoofdzaak is dat ik eens uitleg hoe ik mijn achtergrondjes noise-free krijg.
              --

Comment

Working...
              X