Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Henzo "Photo Fun" albums te krijgen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar Henzo "Photo Fun" albums te krijgen?

Ik had hier een tijdje geleden al 'ns de vraag gesteld: ik wil zelf een fotoalbum samenstellen (dus een echt ouderwets papieren album, geen online).

Eerst kwam ik uit bij de professionele (huwelijks-)albums maar die zijn onbetaalbaar voor mijn bedoelingen. Aangezien ik er iets speciaals van wil maken vallen de online te bestellen albums ook al af.

Uiteindelijk denk ik gevonden te hebben wat ik nodig heb: "Henzo" heeft hun "PhotoFun" reeks; lege boeken die je zelf kan opvullen met bladen.

Nog slechts 1 klein probleempje: ik kan ze nergens krijgen

Mijn lokale fotoboer kan ze niet leveren wegens enkel in grote hoeveelheden te krijgen. Ik heb ook bij Grobet in Antwerpen nagevraagd (telefoon, email,...) maar krijg geen reactie... zegt genoeg

Ik heb ook de vraag gesteld via de Henzo site zelf maar ook daar zijn ne niet thuis.

Iemand enig idee waar ik ze kan krijgen? (Vlaanderen of zuid-NL)

Thx,

Jurgen
    www.jurgengeys.be - www.apertura.be

Re: Waar Henzo "Photo Fun" albums te krijgen?

Je zou het eens bij Henzo in Nederland kunnen proberen.

Dit is hun rechtstreekse nummer: 0031 475 373366

Vraag maar meteen naar de klantenservice, want de telefoniste weet zelf niks .
    Neem wel de tijd, want ik heb eergisteren 10 + 8 minuten in de wacht gezeten.

Succes.
    Mischa
    Pentax ist DL ; DA 16-45/4 AL ED ; Tamron 28-300 f/3,5-6,3 AF Aspherical XR IF Macro ; Pentax-A SMC 50mm f/1,7 ; Pentax 1,7x AF Conv ; Sigma EF-500 DG ST ; Fujifilm Finepix HS20exr ; Fujifilm Finepix F70EXR

Comment

Al eens gehoord bij foto Nelissen te mechelen?

Comment

Ik gebruik www.myphotoalbum.com. Je kunt een boek bestellen met boorgaten.
        De bladen kun je er zodoende makkelijk uithalen. Indien je een tekst of iets dergelijks wilt bijvoegen, schrijf die dan in Photoshop of ander programma en sla dit op als JPEG-file. Deze kun je dan makkelijk invoegen, na eventueel nog bewerkt te hebben. Al verschillende malen cadeau gedaan, en de ontvanger(s) waren er heel blij mee.

Comment

Bij AVA-papierwaren misschien?

Succes,

MrsMoe
          Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

Comment

mn moeder is er 'regelmatig' mee bezig
            ik zal als ik ze straks zie eens informeren ..

Comment

je kan altijd werken via een hollandse fotowinkel, en er dan bvb achterrijden. PAspoort controle gaan ze wel niet doen hoor.
              Ik ben soms ook in Nederland, dus ;-)

ps: ik dacht dat een fotograaf in oostkamp ze ook had hoor

Comment

Het bedrijf Hahnemühle maakt dit ook in A4 en A3 formaat met hoogkwaliteitspapier. Kijk eens op:

Ze zijn te verkrijgen bij de firma Hotz in Brussel dat behoort tot de groep van De Beukelaer

Dus in prinicipe ook bij elke fotohandelaar.
                Richtprijs A4 37,5 euro excl BTW en voor A3 70 euro excl. BTW

Comment

Working...
                X