ik wil dus appels trekken mee men kit lens van canon de bedoeling is op 1 apellel scherp te hebben en de andre juist niet ,welke opsteling gebruikk ik dan voor appels heb ik hier iets speciaal noddig ,ik probeer al gans de dag maar wil niet maar niet lukken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
appels
Collapse
X
-
-
Re: appels
Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk berichtik wil dus appels trekken mee men kit lens van canon de bedoeling is op 1 apellel scherp te hebben en de andre juist niet ,welke opsteling gebruikk ik dan voor appels heb ik hier iets speciaal noddig ,ik probeer al gans de dag maar wil niet maar niet lukken
Sorry, ik kan je niet verder helpen met de instellingen, die heb ik alleen voor peren. Maar probeer eens met een groot diafragma.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk berichtGans de dag? Je post was pas om 10 uur...
Sorry, ik kan je niet verder helpen met de instellingen, die heb ik alleen voor peren. Maar probeer eens met een groot diafragma..
P.s : werkt ook op bananen.
Dus gewoon laag F getal en dan één appel verder weg leggen tov de camera dan de andere. Probeer anders eens het laagste F-getal van uw lens. Dan ga je het effect ook gewoon zien als je door uw viewfinder kijkt. Je kan dan zo uw compositie maken en wanneer klaar gewoon afdrukken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BartZ Bekijk berichtDan heb je het programma denk ik op vol automatisch staan. Zet deze eens op de P-stand zodat je zelf het af punt kunt kiezen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk berichtps als ik nu een witte achergrond heb kom men appel dan meer tot zijn recht
Welke kleur heeft uwen appel?
Nog één zo'n vraag en ge krijgt een peer tegen uwen appel, jaEn die zal daarna goed tot zijn recht komen op eender welke foto
Comment
Comment