Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

appels

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• appels

ik wil dus appels trekken mee men kit lens van canon de bedoeling is op 1 apellel scherp te hebben en de andre juist niet ,welke opsteling gebruikk ik dan voor appels heb ik hier iets speciaal noddig ,ik probeer al gans de dag maar wil niet maar niet lukken

Re: appels

Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk bericht
    ik wil dus appels trekken mee men kit lens van canon de bedoeling is op 1 apellel scherp te hebben en de andre juist niet ,welke opsteling gebruikk ik dan voor appels heb ik hier iets speciaal noddig ,ik probeer al gans de dag maar wil niet maar niet lukken
    Gans de dag? Je post was pas om 10 uur...

Sorry, ik kan je niet verder helpen met de instellingen, die heb ik alleen voor peren. Maar probeer eens met een groot diafragma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
      Gans de dag? Je post was pas om 10 uur...

Sorry, ik kan je niet verder helpen met de instellingen, die heb ik alleen voor peren. Maar probeer eens met een groot diafragma.
      Leo, lelijke mens .
      P.s : werkt ook op bananen.

Dus gewoon laag F getal en dan één appel verder weg leggen tov de camera dan de andere. Probeer anders eens het laagste F-getal van uw lens. Dan ga je het effect ook gewoon zien als je door uw viewfinder kijkt. Je kan dan zo uw compositie maken en wanneer klaar gewoon afdrukken.

Comment

was tot 3uur in de nacht dat ik bezig maar peren of banen zijn ook goed dus zeg het maar een keer ,en van die af punten versta ik niets meer de ene keer brand er links rood dan rechts of boven of onder

Comment

Dan heb je het programma denk ik op vol automatisch staan. Zet deze eens op de P-stand zodat je zelf het af punt kunt kiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BartZ Bekijk bericht
            Dan heb je het programma denk ik op vol automatisch staan. Zet deze eens op de P-stand zodat je zelf het af punt kunt kiezen.
            Ik zou 'm zelf op Av-stand zetten. Dan heb je in ieder geval controle over het diafragma. En dan inderdaad slechts 1 AF-punt gebruiken.

Comment

Eh, ja natuurlijk, dat is in dit geval inderdaad de juiste. Beetje slordig van me.

Comment

nu lukt het vele dank allemaal
                groeten antony
                ps als ik nu een witte achergrond heb kom men appel dan meer tot zijn recht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antony Bekijk bericht
                  ps als ik nu een witte achergrond heb kom men appel dan meer tot zijn recht
                  Meer dan wat??
                  Welke kleur heeft uwen appel?

Nog één zo'n vraag en ge krijgt een peer tegen uwen appel, ja En die zal daarna goed tot zijn recht komen op eender welke foto

Comment

Working...
                  X