Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnerstips gevraagd...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beginnerstips gevraagd...

Hopelijk het juiste forumonderdeel.

Ik ben een beginner op het gebied van plaatjes schieten.
    We hebben net een nieuw toestel gekocht en ben hier wat mee aan het expirimenteren.
    Op autmotische modus wel te verstaan.

Op welke dingen moet ik nu zeker letten?
    Instellingen en handelingen etc...

Hoe zorg ik ervoor dat ik een mooi plaatje schiet, waarbij het voorgrond object scherp is en de achtergrond wazig?

Heeft er iemand links naar website's waar alle termen zoals sluitertijd, diafragma enzo duidelijk staan uitgelegd en hoe je kan spelen met de instellingen?
    Konica minolta DIMAGE Z5 - 12x optic zoom (35/420mm) - Anti shake - Rapid AF

Re: Beginnerstips gevraagd...

Clioke, de dingen die je vraagt zijn al dikwijls beschreven. Die uitleg is niet te vatten in enkele regels. Je geeft zelf al kernwoorden aan. Probeer deze kernwoorden in onze eigen zoekfunctie eens uit. Als je datzelfde in google ook nog eens probeert, dan heb je al heel veel gevonden.

Op concrete vragen krijg je snel een antwoord. Maar hele boeken schrijven, kun je toch niet van ons verwachten.

Misschien ook eens de rubriek 'tips' doorlopen.

Comment

Kijk ook eens op onze homepage onder links en dan helemaal onderaan onder tutorials daar vind je ook heel veel tips en uitleg over digitale fotografie
      Groetjes Vicky

Comment

Basisbegrippen fotografie

Fotoroos fotolessen

Fotobeurs cursus fotografie

Je ziet als je even Googled kun je veel dingen leren
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Clioke
          Hopelijk het juiste forumonderdeel.

Ik ben een beginner op het gebied van plaatjes schieten.