Ik heb een kamer die ik graag zou gebruiken als studio om mij te verdiepen daarin. Ik heb reeds wat ervaring met flitstechnieken van de avondschool, maar zou graag vrienden en modellen uitnodigen om mijn portfolio uit te breiden. Momenteel heb ik enkel een goedkoop statief + swivel + paraplu (voor een SB600). Ik hou echter van de stijl die Dan Winters of Joey L hebben. Ik besef dat die veel gebruik maken van grote octoboxen of dure beauty dishes, maar ik vrees dat die misschien ook niet veelzijdig genoeg zijn? Ik dacht daarom aan een set met bvb minstens 2 (grote) softboxen.
Omdat ik met een beperkte ruimte zit, had ik wel graag iets gehad dat ik makkelijk kan opbergen.
Daarnaast heb ik een mooie witte muur, maar ik hou wel van gitzwarte achtergronden in foto's. Ik vrees wel een beetje dat mijn plaatsgebrek het niet zal toelaten om veel afstand tussen mijn model en de achtergrond te houden. Dus ik weet niet of dat het proberen waard is.
Omdat ik met een beperkte ruimte zit, had ik wel graag iets gehad dat ik makkelijk kan opbergen.
Daarnaast heb ik een mooie witte muur, maar ik hou wel van gitzwarte achtergronden in foto's. Ik vrees wel een beetje dat mijn plaatsgebrek het niet zal toelaten om veel afstand tussen mijn model en de achtergrond te houden. Dus ik weet niet of dat het proberen waard is.
Comment