Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

californe sunbounce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: californe sunbounce

    Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Hebben mensen hier ervaring met deze verschillende tinten sunbounces? Als ik een ietwat warm effect wil krijgen zonder dat de belichte delen oranjig ogen, heb ik dan een goede reflector aan de zebra sunbounce?
    kijk hier eens voor een vergelijking
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #32
      Re: californe sunbounce

      He lekker, leesvoer. Duidelijk stukje d_oracle
      Ik hou wel van een warm "nazonnetje" gloed. De achterkant van de sunbounce is een witte reflector....dus dat komt mooi uit als ik wat minder warme tinten wil. Ik ga maar op zoek naar een Zebra, de zilveren komt nog wel. Alleen nog een kop zien te vinden, die je op een statief kunt gebruiken, die hebben ze niet bij konijn. De sunbouncers bij konijnenberg (inclusief frame en tas) lijken goedkoper te zijn dandie op de sunbounce.com...als ik de goede maten te pakken heb bij konijn (slecht beschreven!). Of zie ik iets over het hoofd?
      Last edited by Monica; 20 februari 2010, 18:52.

      Comment


      • #33
        Re: californe sunbounce

        Op konijn is het de Micro-mini en de mini.
        De pro hebben ze daar niet
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #34
          Re: californe sunbounce

          Aha....ik ging al twijfelen.
          Dan maar beter bestellen op sunbounce.com. Ik wil er ook een sunmover bij....wel zo makkelijk mee te nemen. Hartstikke bedankt

          Comment


          • #35
            Re: californe sunbounce

            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Aha....ik ging al twijfelen.
            Dan maar beter bestellen op sunbounce.com. Ik wil er ook een sunmover bij....wel zo makkelijk mee te nemen. Hartstikke bedankt
            kan je niet gewoon ééntje lenen ergens voor je bestelt? zodat je precies weet wat je wilt?
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

            Comment


            • #36
              Re: californe sunbounce

              Ik zou niet weten van wie....ik heb de "pech" dat ik in noorderlijk Nederland woon, een eind van de zonnige zuiderburen vandaan

              Comment


              • #37
                Re: californe sunbounce

                Monica,
                hier (in België) kan je bij Calumet (verdeler van Sunbounce) eender welk Sunbounce-scherm gratis gebruiken/testen gedurende 2 dagen. Misschien kan dat ook wel in hun filiaal in bv. Amsterdam?
                Guy
                www.guydewestelinckfotografie.be

                Comment


                • #38
                  Re: californe sunbounce

                  Oorspronkelijk geplaatst door guydw Bekijk bericht
                  Monica,
                  hier (in België) kan je bij Calumet (verdeler van Sunbounce) eender welk Sunbounce-scherm gratis gebruiken/testen gedurende 2 dagen. Misschien kan dat ook wel in hun filiaal in bv. Amsterdam?
                  Guy
                  Of in Rotterdam, mail me even je gegevens door (info @ fotofolio.be) ik zal eens kijken of ik een try-out kan regelen voor je
                  www.fotofolio.be

                  Comment


                  • #39
                    Re: californe sunbounce

                    Wow, dat zou tof zijn!
                    Tx voor de tips en hulp.

                    Comment


                    • #40
                      Re: californe sunbounce

                      Kan ik een klein OT vraagje stellen? Ik vind het gek om hier een nieuwe topic voor te starten en dit onderwerp is hier toch al meermaals aan bod gekomen..

                      Ik heb me (om budgettaire redenen) zo'n 42" reflector besteld. Maar nu zie ik ook dat ze ovale verkopen.. Hebben die echt voordelen buiten dat ze het licht volgens een andere vorm reflecteren? Mij lijkt het catchlight van zo'n ronde veel mooier.
                      Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

                      Comment

                      Working...
                      X