Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nederlandstalige strobist blog in de maak...
Collapse
X
-
nederlandstalige strobist blog in de maak...
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: nederlandstalige strobist blog in de maak...
Prachtig initiatief,met belangstelling aan het uitkijken voor het vervolg.
-
Net zoals hierboven => Howto's
Voorbeeldfoto en dan een uitleg erbij ( locatie , diafragma , welke opstelling , ... ) zouden voor mij en andere beginnende strobisten zeer nuttig zijn ( en dus "volk" lokken )
Ik volg het sowieso op , prachtige initiatief !
Comment
-
Bij deze ben je gebookmarkedFollow me on neonpxl.com
Comment
-
-
Voldoende inspiratie bij Lightning 101
geen linkje naar Belgian strobist op Flickr?
Misschien dat je een specifieke Google-maps o.i.d. kan opzetten om te achterhalen waar die andere nederlandstalige strobisten zich bevinden (weet je terwijl waar je je workshops kan organiseren )
Lovenswaardig initiatief, en als het zo'n vaart loopt al bij Hobby, een tijdrovend initiatief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk berichtVoldoende inspiratie bij Lightning 101
Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk berichtgeen linkje naar Belgian strobist op Flickr?
Misschien dat je een specifieke Google-maps o.i.d. kan opzetten om te achterhalen waar die andere nederlandstalige strobisten zich bevinden (weet je terwijl waar je je workshops kan organiseren )some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Mooi initiatief Koen
We zullen er eens over nadenken wat we hier allemaal willen zien.
hmm.... Zal er wel wat doorsturen.
Groeten
PietPiet Cosaert
http://kepsfotografie.wordpress.com
Comment
-
Zeer mooi initiatief, maar als ik zie hoeveel werk die tutorial site van Johan en mij al meebrengt vrees ik dat je er enorm veel tijd zal moeten insteken om het actief te houden.
Probeer anders enkele 'helpers' aan te trekken, zal niet gemakkelijk zijn want iedereen wil mee op de kar springen, maar als het er op aankomt heeft niemand tijd natuurlijk.
MarkFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
-
Leuk idee. Probeer wel een aanvulling te zijn en geen vervanging van de engelstalige site,anders is het een beetje "over the top".
Probeer ook iets aandacht te schenken aan de non-Nikon gebruikers :-)
Comment
-
idd een sectie met how-to's: grids, snoots, gobo's, beautydish enzo (DIY stuff dus)
leuk kan ook een vergelijk zijn tussen de verschillende lichtnodificatoren ( wat een woord)
softbox, plu (doorschiet, reflectie, ...), snoot, grid, puur, gels, ...
damn zo krijg je veel werk!
veel succes ermee.nikon stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Baard Bekijk berichtLeuk idee. Probeer wel een aanvulling te zijn en geen vervanging van de engelstalige site,anders is het een beetje "over the top".
Probeer ook iets aandacht te schenken aan de non-Nikon gebruikers :-)
Comment
Comment