Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Radiotriggers in België !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Radiotriggers in België !

    HEy,

    Heeft er iemand deze al gekocht?
    Seculine TwinLink T2D
    Zo ja, wat zijn de ervaringen.
    Bij foto rubens te verkrijgen : 199 euro transever+2recievers.


    เว็บคาสิโนออนไลน์ ถูกกฎหมาย เว็บพนันออนไลน์ รับโบนัส แหล่งรวมเกมชั้นนำจากทั่วโลก แตกง่าย เล่นง่าย ได้เงินจริง ทางเข้าคาสิโนออนไลน์ คาสิโน ออนไลน์ ทดลองเล่น รวดเร็ว ปลอดภัย หลากหลายค่าย Sa, Joker, Sexygame, Kingmaker, SaGame
    Last edited by CH Photography; 1 oktober 2009, 07:12.
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

  • #2
    Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

    op de strobist fora vind ik dit

    ziet er op zich niet slecht uit... maar misschien beter even wachten tot we horen wat de strobist gemeenschap ze getest heeft, 't is immers niet echt goedkoop...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

      Ziet er in elk geval groot en stevig uit, maar ze zouden toch best eens een spell checker op hun computers installeren : "for the dream of true professinals"

      Prijs is ook wel stevig hé, dat is maar iets goedkoper dan een gelijkaardige set Elinchrom SkyPorts, die algemeen bekend staan van zeer goed te zijn, trouwens als ik het goed begrijp op de site is het 199 voor een set (zender+ontvanger) en nog 2 extra ontvangers, dus eigenlijk een zender en drie ontvangers ...

      Ga toch nog enkele reacties op Strobist.com afwachten voordat ik mij opnieuw op dergelijke dingen stort ... mijn vorige 'uitspattingen' op dit gebied vond ik niet echt geslaagd en heb mijn eBay triggers dan ook allemaal verkocht

      Mark
      Last edited by LamboCars; 30 september 2009, 10:54.
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        ... maar ze zouden toch best eens een spell checker op hun computers installeren : "for the dream of true professinals"
        Dat missen we hier op BD ook af en toe, nietwaar Mark?

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        ... mijn vorige 'uitspatingen' op dit gebied vond ik niet echt geslaagd en heb mijn eBay triggers dan ook allemaal verkocht Mark
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

          ziet er allemaal heel knap en niet te duur uit,
          alleen jammer dat de max sluitertijd 1/250s is, dat had toch een pak sneller gemogen
          (ik heb naar fotorubens gebeld)
          wat achter het glas staat is belangrijker dan het glas zelf

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Dat missen we hier op BD ook af en toe, nietwaar Mark?
            ... maar ik heb dan ook geen brochure gemaakt om producten te verkopen hé, is toch een 'klein' verschil in mijn ogen vind ik.

            Een blunder in een folder van een fabrikant is voor mij toch nog iets anders dan een foutje in een tekst op een forum omdat het klavier niet snel genoeg was (of ik niet hard genoeg de 2e 't' intikte) ...

            Nu misschien terug 'on topic' : vind deze dingen gewoon te duur voor een product dat zich nog echt moet bewijzen op de strobist markt ... voor iets meer koop je de Elinchrom Skyports, en als je echt zeker wil zijn koop je PW's. Wil je dan toch nog een stukje van de markt proberen over te nemen denk ik dat je nog lager moet beginnen met je vraagprijs, anders wijken de mogelijke klanten gewoon uit naar datgene wat ze weten dat goed is. Om effe te proberen is het gewoon te duur vind ik, maar wie ben ik hé

            Dus ofwel blijf je bij de bekende eBay units, ofwel geef je meer uit voor de ondertussen reeds gekende merken, ik ga in elk geval niet meer experimenteren met dergelijke dingen ... ik wacht wel tot er anderen ze kopen en testen, om dan eventueel terug in de strobist te stappen.

            Oorspronkelijk geplaatst door dieter1080 Bekijk bericht
            ziet er allemaal heel knap en niet te duur uit,
            alleen jammer dat de max sluitertijd 1/250s is, dat had toch een pak sneller gemogen
            (ik heb naar fotorubens gebeld)
            De max sync speed van mijn Eos 40D met studio flitsers is ook maar 1/250e hoor, dus wat heb je dan aan een snellere trigger ?

            Mark
            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
              vind deze dingen gewoon te duur voor een product dat zich nog echt moet bewijzen op de strobist markt ... voor iets meer koop je de Elinchrom Skyports, en als je echt zeker wil zijn koop je PW's. Wil je dan toch nog een stukje van de markt proberen over te nemen denk ik dat je nog lager moet beginnen met je vraagprijs, anders wijken de mogelijke klanten gewoon uit naar datgene wat ze weten dat goed is. Om effe te proberen is het gewoon te duur vind ik, maar wie ben ik hé
              Ik ben het er mee eens... van een PW weet je dat hij nooit faalt! van deze, weet je nog niets en 't is 3 dubbel zo duur als de ebay triggers... die tegenwoordig ook niet meer falen...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                wat is een PW ?
                http://www.jvs-photography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                  @jvs Pocket Wizard...


                  Heb deze triggers in bestelling. Zal ze eens uittesten en hier een review neerpennen.
                  Ja ik heb misschien geld teveel

                  Hans
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                    Interessanter zijn deze:



                    2.4 Ghz... zowel flash trigger als camera trigger (zoals pocket wizard) en erg goede feedback van het strobist forum
                    men bereikt afstanden tot 150m...
                    Last edited by CH Photography; 1 oktober 2009, 07:12.
                    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                      Wat hebben die aziaten toch met die dure CR2 batterijen...
                      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        Interessanter zijn deze:

                        2.4 Ghz... zowel flash trigger als camera trigger (zoals pocket wizard) en erg goede feedback van het strobist forum
                        men bereikt afstanden tot 150m...
                        Die ben ik ook al regelmatig tegengekomen, en steeds met heel positieve reacties van de gebruikers

                        Maar was er geen probleem met sommige triggers op Canon toestellen ? Ik meen ergens gelezen te hebben dat sommige van die eBay triggers storingen in het beeld konden geven, maar kan het zo direct niet terugvinden online

                        Met mijn Skyports heb ik in elk geval geen enkel probleem ... alleen durft de trigger al eens ietsjes uit zijn fitting schuiven op de camera

                        Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                        Wat hebben die aziaten toch met die dure CR2 batterijen...
                        Aandelen in de fabriek waarschijnlijk ... lol
                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                          Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                          Wat hebben die aziaten toch met die dure CR2 batterijen...
                          da's in dit geval niet erg... 't is in de trigger... die gaan lang mee!
                          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Maar was er geen probleem met sommige triggers op Canon toestellen ? Ik meen ergens gelezen te hebben dat sommige van die eBay triggers storingen in het beeld konden geven, maar kan het zo direct niet terugvinden online
                            ja, was met cactus V2 en V4... onderandere met de 5DII en met de canon flashes...

                            maar wie gebruikt er tegenwoordig nog Canon?
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe Radiotriggers in België !

                              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                              @jvs Pocket Wizard...



                              Hans
                              ha , oke merciekes
                              http://www.jvs-photography.be/

                              Comment

                              Working...
                              X