Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paypal

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paypal

Kent er iemand een goeie winkel op internet waar je met paypal deftig strobist materiaal kunt kopen en betalen met paypal, op ebay vind ik wel het één en ander maar alles zit een beetje verspreid en ik wil ook geen 4 keer verzendingkosten betalen.

Re: Paypal

Cameratools

Comment

Als je Flash Gels zoekt: http://www.flashgels.co.uk/shop/.
      about.me/stijnv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Janus Bekijk bericht
        Kent er iemand een goeie winkel op internet waar je met paypal deftig strobist materiaal kunt kopen en betalen met paypal, op ebay vind ik wel het één en ander maar alles zit een beetje verspreid en ik wil ook geen 4 keer verzendingkosten betalen.
        ook als je alles bij de zelfde winkel koopt, betaal je 4 * verzendingskosten... 't is immers het gewicht dat telt...

trouwens van china iets laten opsturen kost je dikwijls maar enkele euro's en van nederdland of duitsland, 10€ of meer...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
          ook als je alles bij de zelfde winkel koopt, betaal je 4 * verzendingskosten... 't is immers het gewicht dat telt...

trouwens van china iets laten opsturen kost je dikwijls maar enkele euro's en van nederdland of duitsland, 10€ of meer...
          Hmm, je betaalt niet voor ieder artikel verzendkosten, alleen over de totale bestelling, pas als je vele kilo's laat versturen gaat dat je meer dan de standaard verzendkosten kosten.

Verder, de meeste europese / nederlandse / belgische internet shops hanteren een vergelijkbaar tarief, ebay is goed zoeken (vanuit hongkong ben je meestal een standaard 10-15 dollar kwijt), gadgetinfinity hanteert volgens mij een tarief van 8,50 dollar (niet zeker, als iemand het uit z'n hoofd weet mag hij/zij me corrigeren). dealextreme hanteert GEEN verzendkosten (wereldwijd gratis verzending, ik wacht nu op m'n erg goedkope OC3 TTL flitskabel :P )

Comment

Als je van buiten de europese unie iets koopt, hoe zit het dan met de douane kosten?

Comment

.......
              Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 04:12.

Comment

Er is natuurlijk ook foto-walser.biz en mediaresort.de , 'k heb daar al materiaal besteld, geen problemen en met paypal betalen is mogelijk. Trouwens, heb de indruk dat het 2x dezelfde winkel is. Eens 'n grote bestelling gedaan bij mediaresort en 't kwam toe in 'n grote kartonnen doos van walser.... hmmm. ;-)

Comment

Working...
                X