Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sekonic L-358 + draadloos flitslicht meten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sekonic L-358 + draadloos flitslicht meten.

Dag Pol,

Ik heb 2 PW en eveneens de Sekonic 358 + RF module. Werkt perfect en ik zou hem niet meer willen ruilen of wisselen. RF module erin geplaatst en je kan zo starten met de PW. Op mijn PW staan 4 kanalen en de lichtmeter kan ingesteld worden op een van de kanalen. Werk je ooit samen met iemand anders met eveneens PW kan je helemaal gescheiden werken zonder elkaar te storen via andere kanalen. Zoals onder vermeld : lichtratio flits/omgeving kan je aflezen bovenaan rechts. Je verbindt 1 PW met je flitser (je moet eveneens een minijack naar PC hebben). Andere flitser bv in SU-4 mode. Je drukt af op de Sekonic en klaar is kees. Misschien best eveneens meten wat invloed is van elke flits afzonderlijk in moeilijke gevallen.

Je hebt een tweede PW nodig om je camera met PW op de hotshoe met de PW aan de flits te laten syncen.

De beschikbare PW zijn inderdaad wat lomp in vergelijk met de nieuwe PW voor Canon of andere RF modules, maar zijn zo degelijk en betrouwbaar. Ik neem het erbij.

Laat maar iets weten als je nog vragen hebt.
    Last edited by Amateurken; 21 mei 2009, 14:52.
    Nikon D7000 17-55/2.8 - 70-200/2.8 VR - 18-200 VR - 105 VR Micro - 12-24/4 - 18-70 ED - 50/1.8 - 85/1.4 SB - 28DX/800/900 - TC-14EII - DR6 - Feisol CT-3372LV - Cullmann MB8.5

Comment

Hartelijk dank Amateurken en hombre complicado voor de laatste reacties. Ik denk dat ik ga wachten op de nieuwe met Nikon compatiebele PW's. Wel iets handiger in gebruik.

Groetjes,
      pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hallo Pol,

een update over de nieuwe PW op strobist forum :

Ik hoop dat ze hun design toch iets imuner maker naar EMI.

groet
        Nikon D7000 17-55/2.8 - 70-200/2.8 VR - 18-200 VR - 105 VR Micro - 12-24/4 - 18-70 ED - 50/1.8 - 85/1.4 SB - 28DX/800/900 - TC-14EII - DR6 - Feisol CT-3372LV - Cullmann MB8.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Amateurken Bekijk bericht
          Hallo Pol,

een update over de nieuwe PW op strobist forum :

Ik hoop dat ze hun design toch iets imuner maker naar EMI.

groet
          Nikonflitsers hebben nagenoeg geen stralingsruis dus daar gaat dat probleem zich niet stellen.

Die EMI is ook de oorzaak van de vele misfires van Canonflitsers en Cactussen
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
          X