Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reflectiescherm

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• reflectiescherm

Heb ook een vraagje.
    Heeft er iemand ervaring met het reflectiescherm Walimex Pro 4in1 Reflector 100x150mm. En of dit scherm strak opgespannen kan worden rond de kader zoals bij de Sunbounce (die mij wat te duur is). Dit dan om een maximale reflectie te verkrijgen en het vlak niet onderbroken overkomt.

Re: reflectiescherm

Die walimex pro kost toch ook € 159,00 en is goudkleurig (voor mijn smaak iets te warm, maar dat is goesting).

De california sunbounce goud/zilver kost een € 235,00 en de zebraversie (mijn favo) een € 260,00.

Dit lijkt me nu toch geen onoverbrugbaar prijsverschil voor een wereld van verschil in kwaliteit.

Nu ja, ik zou het wel weten
    www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

ik zou het ook snel weten
      www.sergioprodi.com
      Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

Comment

En de micro mini sunbounce silver (60x90) kost maar 140.42 EUR (incl. 19% VAT + Shipping costs ) bij sunbounce.com in duitsland.
        vind ik een handelbare grootte :-)

Grtz R
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
          En de micro mini sunbounce silver (60x90) kost maar 140.42 EUR (incl. 19% VAT + Shipping costs ) bij sunbounce.com in duitsland.
          vind ik een handelbare grootte :-)

Grtz R
          da's ongeveer 3 keer kleiner dan de TS wil hebben...

Als Paly hier passeert, kan hij je zeker wat info geven, hij heeft zo'n Walimex, dacht ik.
          G
          fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
          Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

Yep, heb die walimex.

En, 't zit strak.

De walimex schermen komen van FalconEyes. Er zit een zwart/wit doek bij en een zilver/goud. Dus als het goud wat te warm is, draai je 'm om.
            Last edited by paly; 6 mei 2009, 16:28.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
            X