Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

California Sunnbounce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: California Sunnbounce

Update: Ze is aangekomen.
    Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
      Het was de bedoeling dat ik er 3 dagen demo ging geven maar wegens mijn instabiele gezondheidstoestand zal ik er niet kunnen bij zijn.
      Dat is vervelend en belangrijker. Sterkte dan toch!

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

zo ik heb mijne ook binnen, dat ding is wel vreselijk moeilijk in elkaar te zetten hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
          zo ik heb mijne ook binnen, dat ding is wel vreselijk moeilijk in elkaar te zetten hoor.
          Een Sunbounce?
          www.fotofolio.be

Comment

Als je een Ikeakastje in mekaar krijgt, dan is dit kinderspel
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

naast je hoofd, moet je ook je voeten gebruiken. Kinderspel.

G
              fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
              Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

ja het is wel gelukt, maar ik vind dat je de 2 baren toch behoorlijk moet aanspannen, die 2 zwarte verwijderbare dopjes, laten jullie die erop bij montage ofniet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                  naast je hoofd, moet je ook je voeten gebruiken. Kinderspel.

G

LOL da's waar
                  dat aantrekken moet behoorlijk strak, 'k zou de mijne niet meer kwijt willen hehe.

Grtz R.
                  Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

ja het is wel gelukt, maar ik vind dat je de 2 baren toch behoorlijk moet aanspannen, die 2 zwarte verwijderbare dopjes, laten jullie die erop bij montage ofniet?
                    Dopjes eraf ...

Gewoon je voeten op de lange zijde plaatsen en de boel omhoog trekken.
                    www.fotofolio.be

Comment

• Re: California Sunnbounce

Dopjes eraf ...

Gewoon je voeten op de lange zijde plaatsen en de boel omhoog trekken.
                      Dopjes Wat voor dopjes zijn dat dan? Van een Sunbounce Mini? Ik heb er geen dopjes bij gekregen toch (?)
                      www.indetailfotografie.nl

Comment

Op de buizen zitten steeds zwarte dopjes, zie HIER.

Die moeten eraf ...
                        www.fotofolio.be

Comment

Op de buizen zitten steeds zwarte dopjes, zie HIER.

Die moeten eraf ...
                          Ik zet die er steeds terug op (om het scheuren door de scherpe randen te vermijden )
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

SB is stevig genoeg hoor!
                            Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

hhmm ik heb sinds deze week een Sunbounce Mini en kan mij zo niet herrinneren of die dopjes erop zitten. (zal vast wel, maar ik zal vanavond thuis eens even bekijken) Wat is de reden dan om die eraf te halen? Het lijkt mij dat deze dopjes toch idd bedoeld zijn om scherpe randjes te vermijden, zoals Zunoel ook doet...

Ik heb overigens het doek éénmaal om het frame gemonteerd en rol hem nu gewoon op en dan stop ik het geheel in de bijgeleverde hoes. Ik haal het doek dus niet telkens van het frame af. Vandaar dat ik dus ook eigenlijk helemaal niet weet of er dopjes op mijn frame zitten...
                              www.indetailfotografie.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                                hhmm ik heb sinds deze week een Sunbounce Mini en kan mij zo niet herrinneren of die dopjes erop zitten. (zal vast wel, maar ik zal vanavond thuis eens even bekijken) Wat is de reden dan om die eraf te halen? Het lijkt mij dat deze dopjes toch idd bedoeld zijn om scherpe randjes te vermijden, zoals Zunoel ook doet...

Ik heb overigens het doek éénmaal om het frame gemonteerd en rol hem nu gewoon op en dan stop ik het geheel in de bijgeleverde hoes. Ik haal het doek dus niet telkens van het frame af. Vandaar dat ik dus ook eigenlijk helemaal niet weet of er dopjes op mijn frame zitten...
                                Dat doen er wel meer, maar mijn vraag is hoe rol je hem het beste op?
                                Reflecterende kant naar binnen of naar buiten rollen?

Logisch zou ik zeggen naar binnen.
                                Andy Lemaire

andylemaire.be

Comment

Working...
                                X