Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

California Sunnbounce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: California Sunnbounce

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
    de eerste moet ik wel eerst nog het stof van afdoen want sinds sunbouce.. Tja...
    lol
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

Comment

het wordt april eer ik 'm kan testen. Maar zal tegen die tijd wel even wat spamen hier.
      Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

Net een 24u roadtrip erop zitten waar we gek veel ge"bounced" hebben. Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht om een vergelijkende test op te stellen. (www.thebouncesquad.com)

Ik zal binnenkort voor mijn blog eens een paar beelden maken die die vergelijking maken, goed idee!
        www.fotofolio.be

Comment

ziet er uit als een hoop lol.
          Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

Comment

iemand met dit lente weer al tijd gehad om es een vergelijking te maken tussen een gewoon reflectiescherm en een sunbounce????
            nikon stuff

Comment

Ik ben helemaal om voor die dingen dat ik gelijk een hyves gemaakt heb http://sunbounce.hyves.nl in April ga ik samen met fotograaf eens een dagje freaken met het ding. als ik het niet vergeet ook eens een vergelijk maken. Zet het dan op die hyve.

Comment

Ik heb onlangs deelgenomen aan een squeezethelime workshop, daar kon ik de Sunbounce Pro testen en ben er helemaal weg van... Volgende week komt mijn exemplaar aan!

http://www.flickr.com/photos/jancornelis/sets/72157615619847669/

Hier zijn de resultaten van de workshop en voor sommige foto's is de Sunbounce Pro gebruikt
                Huur mijn fotostudio
                Jan Cornelis Photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk bericht
                  Ik heb onlangs deelgenomen aan een squeezethelime workshop, daar kon ik de Sunbounce Pro testen en ben er helemaal weg van... Volgende week komt mijn exemplaar aan!

http://www.flickr.com/photos/jancornelis/sets/72157615619847669/

Hier zijn de resultaten van de workshop en voor sommige foto's is de Sunbounce Pro gebruikt
                  Mijn felecitaties Corneel
                  Er zitten enkele geweldige platen bij.

Was dat enkel met natuurlijk licht en sunbounce, of heb je ook een flash getriggerd via de sunbounce?
                  CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Dit was enkel natuurlijk licht met sunbounce...
                    Huur mijn fotostudio
                    Jan Cornelis Photography

Comment

Iemand die de voorbije dagen een vergelijking heeft van sunbounce met andere reflector?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                        Iemand die de voorbije dagen een vergelijking heeft van sunbounce met andere reflector?
                        't is eingenlijk vrij eenvoudig... een ronde 5 in 1 reflector heeft een minder strak gespannen reflectieveld en daar door werkt dit allen maar goed met een lichtpunt, zoals de zon of een lamp, flits... daar kan het ook goed werken want door dat het niet helemaal vlak is, kan het het licht nog wat versterken (parabolisch effect)

Een sunbounce is een erg vlakke reflector die naast zonlicht ook gewoon daglicht weet te reflecteren... ik vind over 't algemeen een sunbounce zachter van licht, bestrijkt een groter oppervlakte, geen hotspots en d'r ziin tal van hulp instrumenten voor...

enkel voorbeeldjes met sunbounce terwijl er geen zon was... dus gewoon licht van de venster opgevangen...

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Heel cool effect zeg!!

Grtz R.
                          Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Ik heb zaterdag getest met zeer zware bewolking en het werkt héél goed! I love it... Resultaten kan ik voorlopig nog niet laten zien, maybe later...
                            Huur mijn fotostudio
                            Jan Cornelis Photography

Comment

Amaai, net vernomen van Sunbounce Duitsland dat de bestellingen uit België de laatste 2 maanden gigantisch zijn

Hun nieuw product, de "sun-mover", zal ik binnenkort testen. Is een stuk kleiner dan ik gewoon ben maar lijkt me wel een leuk alternatief voor de slappe 5in1 reflectoren.
                              www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                                Amaai, net vernomen van Sunbounce Duitsland dat de bestellingen uit België de laatste 2 maanden gigantisch zijn

Hun nieuw product, de "sun-mover", zal ik binnenkort testen. Is een stuk kleiner dan ik gewoon ben maar lijkt me wel een leuk alternatief voor de slappe 5in1 reflectoren.
                                Ja amaai Tom, Ge moet gij daar een schoon procentje aan overhouden denk ik zo.
                                Al die reklame die ge er voor maakt.

Joke

Greetz,
                                Peter.
                                CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Working...
                                X